برندینگ شرکت معتبر یونیلور / Unilever

یونیلور، شرکت چندملیتی بریتانیایی-هلندی است که مالک شمار زیادی از نام‌های تجاری بین‌المللی در زمینهٔ مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات مراقبت‌های شخصی، شوینده‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی می‌باشد که هدف آنها بهبود تأثیر اجتماعی مثبت و کاهش دادن اثرات زیست محیطی منفی خود می باشد. این شرکت به تازگی هویت بصری خود را تغییر داده است که وظیفه ی این مسئولیت بر عهده استودیو دیزاین بروس مائو (Bruce Mau Design) بود. وظیفه ای که به این استودیو سپرده شد ایجاد یک چارچوب ارتباطات و هویت بصری جدید بود که نام تجاری و برند یونیلور را انسانی تر جلوه دهد و تعهدات یونیلور را به حفظ زندگی پایدار نشان دهد. اساس این سیستم،  تکیه زیادی بر روی عکاسی، تایپو گرافی و الگو سازی داشت تا این برند را دوستانه تر و قابل دسترس نشان دهد و راجع به تمامی کارهای کوچک تا تغییرات بزرگی که در سطح جهان ایجاد می کند، اطلاع رسانی کند.
هنگامیکه چهارچوب اولیه تعریف شد، استودیو BMD با همکاری بخش برندینگ یونیلور شروع به اجرای آن به صورت داخلی و خارجی کردند. آنها همچنین یک سری دستورالعمل جهانی برای کارکرد برند تجدید شده در زمینه های مختلف تبلیغاتی از جمله رسانه های اجتماعی و اینترنتی ، بسته بندی ، وسایل ارتباطی بین سازمانی و لوازم تحریر، تعریف کردند.
اسناد مربوط به دستورالعمل های جهانی ساختمان توضیح می‌دهند که چگونه می بایست از سیستم برندینگ در ترکیب محیط های شهری استفاده شود. استودیو BMD چارچوبی برای زنده کردن و بعد بخشیدن به برند در فضا طراحی کرده است. برای تست و بهبود این دستورالعمل‌ها این چهارچوب در دو مکان کلیدی به کار بسته شدند: کینگستون در انگلستان و یک مرکز آموزش مسکونی در سنگاپور. در هر کدام از این مکان ها آنها یک نماد تاثیر گزار و از لحاظ معماری یکپارچه با محیط از یونیلور، به صورتی که وفادار به برند جهانی و مرتبط با بازار محلی باشد، طراحی کرده و ساختند. در ادامه شما را به تماشای تصاویر این پروژه دعوت می نماییم:

unilever_main_18
unilever_main_19
unilever_main_20
unilever_main_21
unileversingapore_main_01
unileversingapore_main_02
unileversingapore_main_03
unileversingapore_main_06
unileversingapore_main_07
unileversingapore_main_09
unileversingapore_main_10
unileversingapore_main_11
unileversingapore_main_12
unileversingapore_main_13
unileversingapore_main_14
unileversingapore_main_15
unileversingapore_main_16
unileversingapore_main_21
unileversingapore_main_22
unileversingapore_main_23
unileversingapore_slider_01


image 
imageimageimage