برندینگ یک رستوران چینی در کالیفرنیا / Manual Studio

مانوئل (Manual Studio) نام یک استودیوی طراحی و ارتباطات بصری در سانفرانسیکوست که هدفش کمک به مشتریان برای معرفی خود و محصولاتشان از طریق طراحی هویت‌ بصری و ارائه تجربیات حرفه‌ای‌شان است. آنها یک تیم کوچک، مستقل و متخصص متشکل از طراحان و مدیران هنری هستند که کارشان را از طریق همفکری با مشتری در مراحل اولیه کار و کمک به وی در تعریف برند و مشارکت همه‌ جانبه در اجرای مراحل کلیدی کار انجام می‌دهند.
آنها در خصوص تولید با کیفیت و اجرای بی عیب و نقص با برندهایی که اهمیت سرمایه‌گذاری در تولید و طراحی را درک می‌کنند وسواس زیادی به خرج می‌دهند و تا کنون با برخی از شرکت‌های معروف دنیا از قبیل: اپل، گوگل، نایک، میکروسافت و … کار کرده‌اند. در یکی از پروژه های اخیر این استودیو، آنها مسئول طراحی برند یک رستوران چینی در شهر سانفرانسیسکو با نام « Wo Hing » بودند ( نام این رستوران پس زمینه‌ای در گذشته‌ی صاحب این مکان دارد). لوگوی طراحی شده به گونه‌ای بود که تداعی کننده غذای اصلی این رستوران یعنی « نودل » بود. آنها رنگ نئونی این برند را نیز بر این اساس که خیابان‌های چینی آمریکا همیشه پر از رنگ‌ها و نور های نئونی هستند انتخاب کردند. در طراحی این هویت بصری کاملا سعی شده است تا هویت زادگاه صاحب این رستوران نمایان باشد و ریشه‌هایی از آن نیز در بطن طراحی این برند پیاده شود. همراه روزرنگ باشید تا به تماشای تصاویر این پروژه بنشینیم:

رستوران چینی-هویت بصری (4)

 رستوران چینی-هویت بصری (3)  رستوران چینی-هویت بصری (1)  رستوران چینی-هویت بصری  Untitled-1  Untitled-۲  Untitled-۳  Untitled-۴  رستوران چینی-هویت بصری (10)  رستوران چینی-هویت بصری (11)  رستوران چینی-هویت بصری (12)  رستوران چینی-هویت بصری (2)  رستوران چینی-هویت بصری (5)  رستوران چینی-هویت بصری (6)  رستوران چینی-هویت بصری (8)  رستوران چینی-هویت بصری (7)
image 
imageimageimage