برگزیدگان دوسالانه پوسترطلوع معرفی شدند+تصاویر

دوسالانه پوستر طلوع عصر روز دوشنبه 26 خرداد ماه با معرفی شش اثر برتر در بخش پوستر و تصویرسازی و پنج اثر برگزیده در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) پایان یافت.
در این مراسم که در محل موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد، مسعود نجابتی دبیر هنری چهارمین دوره دوسالانه ملی طلوع گفت: یکی از نگرانی‌هایی که همواره برای آن دغدغه دارم، کثرت جشنواره‌ها و موضوعاتی است که در آنها بیان می‌شود. گاهی با ایده‌هایی مواجه‌ایم که سطحی هستند و گاهی هم با ایده‌هایی که در اجرا با مشکل همراه هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه گاهی اوقات زمان کافی برای پرداخت‌ها گذاشته نمی‌شود. در این دوسالانه یکسری از موضوعات در قالب شعار عنوان شده که ماحصل آن بالا رفتن کیفیت آثار بوده است. این هنرمند با بیان اینکه صرف یک اثر زیبا تنها کافی نیست، گفت: باید تلاش کنیم تا مفاهیم و درون مایه آثار را نیز بالا ببریم. نجابتی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره برای نخستین‌بار بخش تصویرسازی نیز به این دوسالانه اضافه شد و امیدوارم در سال‌های آینده شاهد بالا رفتن کیفیت و کمیت در آثار باشیم.در بخش دیگری از این مراسم سعید کردی دبیر اجرایی چهارمین دوسالانه ملی طلوع به اضافه شدن بخش تصویرسازی در این دوره اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره علی‌رغم پایین آمدن تعداد آثار بار محتوایی و کیفیت آثار بالا رفت. در این دوره ۴۶۸ اثر پوستر و تصویرسازی به دبیرخانه دوسالانه رسید که در نهایت ۴۲ اثر از میان آنها انتخاب شدند.در پایان این مراسم که باحضور و سخنرانی احمدمسجدجامعی همراه بود به برگزیدگان بخش‌های تصویرسازی و پوستر جوایزی اهدا شد که اسامی به شرح زیر است: در بخش پوستر مهرداد خاکزاد (نفر اول)، سیدمهدی فدوی (نفر دوم) و محمدصابر شیخ‌رضایی (نفر سوم) شدند که به آنها به ترتیب سه، دو و یک میلیون تومان جایزه نقدی به همراه دیپلم افتخار، نشان جشنواره و نشان مسجد مقدس جمکران اهدا شد. مهرزاد خاکزاد، سعید حیدری، محمد مکاریچیان، رضا نبی زاده، عاطفه رهبر و احمد عزیزپور از برگزیدگان چهارمین جشنواره طلوع بودند که لوح تقدیر و جایزه ۵۰۰ هزار تومانی دریافت کردند .در بخش تصویرسازی: رضا دالوند (نفر اول)، مریم یکتافر (نفر دوم) و میثم نامدار (نفر سوم) شدند که به آنها به ترتیب سه، دو و یک میلیون تومان جایزه نقدی به همراه دیپلم افتخار، نشان جشنواره و نشان مسجد مقدس جمکران اهدا شد.

یادآورمی شود داوران این دوره عبارت بودند از:دکترصداقت جباری،سیدحسن موسی‌زاده،کوروش پارسانژاد،کاظم‌طلایی

مهرداد خاکزاد رنانی (2)

 بخش پوستر : مهرداد خاکزاد (نفر اول)

مهدی فدویبخش پوستر : سیدمهدی فدوی (نفر دوم)

محمد صابر شیخ رضایی

بخش پوستر : محمدصابر شیخ‌رضایی (نفر سوم)

رضا دالوند (1) رضا دالوند (2)بخش تصویرسازی: رضا دالوند (نفر اول)
مریم یکتا فر (1) مریم یکتا فر (2)بخش تصویرسازی: مریم یکتافر (نفر دوم)میثم نامدار (3) میثم نامدار (2)بخش تصویرسازی: میثم نامدار (نفر سوم)

 

pp5طراح پوستر رویداد:سیدحسن‌موسی‌زاده


image 
imageimageimage