بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی Adobe برای طراحان گرافیک

امروز قصد داریم تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی در زمینه گرافیک را برای سیستم عامل iOS معرفی کنیم. همانطور که می‌دانید اپلیکیشن‌ها روز به روز جایگاه مهم‌تری در زندگی روزمره پیدا می‌کنند. حتی در زمینه‌های شغلی متعددی به ویژه حوزه‌ی دیزاین  به ابزاری ضروری تبدیل شده‌اند. یادداشت برداری تصویری، پیاده سازی پیش طرح ایده‌ها و تعداد زیادی کاربرد دیگر که به واسطه این اپلیکیشن‌ها این عمل برای ما سریع و آسان شده است. اما حجم وسیعی از این اپلیکیشن ها وجود دارد که انتخاب‌های زیادی در اختیار ما می‌گذارد. مجموعه‌ای از اپلیکیشن های شرکت Adobe را با توضیح کاربرد هریک برای شما آماده کردیم که با هم دنبال می‌کنیم. البته قابل ذکر است که تمامی اپلیکیشن‌ها به صورت رایگان در اپل‌ استور قرار دارد و از ویژگی مهم آنها استفاده از سرویس Creative Cloud می‌باشد که از طریق آن می‌توانید به تمامی فایل‌ها و تصاویر متعددی که در هر اپلیکیشن ایجاد کرده اید در یک‌جا و با هم دسترسی داشته باشید.

 

FullSizeRender-3

Adobe Photoshop Mix
این اپلیکیشن به مانند نرم افزار فتوشاپ در کامپیوتر عمل می کند. ابزارهای مهم ویرایش تصویر با امکانات لمسی تبلت و گوشی‌ها ایجاد خلاقیت را آسان تر می‌کند. کاربرد بیشتر این اپلیکیشن بر روی ویرایش عکس و تلفیق آنها به صورت فتو مونتاژ است. پس اگر به تصویر سازی با تکنیک فتومونتاژ علاقه مند هستید، این اپلیکیشن ابزار مناسبی برای شما خواهد بود.
لینک دانلود 

FullSizeRender-5

Adobe Photoshop Sketch
اگر به طراحی، تصویرسازی و نقاشی علاقه دارید، این اپلیکیشن قطعاً برای شما ساخته شده است. امکانات و براش‌های فوق العاده این اپلیکیشن در همه جا همراه شما خواهد بود تا به راحتی طرح‌ها و کانسپت های خود را اجرا نمایید.
لینک دانلود

FullSizeRender-88

Adobe Lightroom
عکاسان قطعاً نام این نرم افزار را شنیده‌اند. شرکتAdobe سعی کرده است این نرم افزار را با همان امکانات در تبلت و گوشی نیز پیاده سازی کند. این اپلیکیشن برای ویرایش نور، کنتراست و دیگر تنظیمات عکس‌ها همچنین عکس هایRAW به کار می‌رود. بعد از ویرایش عکس به راحتی می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارید. همینطور عکس ها به صورت خودکار و آسان به کامپیوتر شما منتقل می‌شوند.
لینگ دانلود

FullSizeRender-2

Adobe Illustrator Draw
این اپلیکیشن نیز ابزاری قدرتمند برای طراحی و تصویرسازی است. مهم ترین ویژگی این اپلیکیشنVector بودن آن است که به راحتی می‌توانید اثر خود را در هر اندازه‌ای استفاده کنید. علاوه بر براش/قلم های متعدد، ابزار مهم Pen نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که امکان ایجاد تصویر به سبک‌های مختلف را برای طراحان فراهم می کند. با این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید ایده‌ها و طرح‌هایتان را پیاده سازی کنید و حتی با کمی دقت می‌توان اجراهای بسیار دقیق و تمیزی نیز داشت که در طراحی آرم و نشانه هم کاربرد دارد.
لینک دانلود

FullSizeRender-13

 Adobe Illustrator Line
اگر به پرسپکتیو، خطوط و شکل‌های هندسی علاقه دارید و ایده‌هایتان را بیشتر بدین شکل روی کاغذ پیاده سازی می‌کنید پس قطعاً این اپلیکیشن را از دست ندهید. با امکانات و ابزارهای این اپلیکیشن می‌توانید به رسم بناها و اشیا و بررسی پرسپکتیو آن بپردازید. این اپلیکیشن حتی برای افرادی که در زمینه‌ی طراحی صنعتی فعالیت دارند نیز بسیار کارآمد است.
لینک دانلود

FullSizeRender-4

Adobe Premiere Clip
این اپلیکیشن در ویرایش و تدوین ویدئو کاربرد دارد. همانند نرم افزار اصلی آن در کامپیوتر، ابزارهای مهمی در جهت تلفیق و ویرایش دو ویدئو با هم و حتی تبدیل چند عکس به ویدئو یا تلفیق آن با یک فیلم و تغییر رنگ و کنتراست آنها در اختیارتان می‌گذارد. افکت های بصری مختلفی نیز در این اپلیکیشن وجود دارد و همه این‌ها به راحتی قابل استفاده است.
لینک دانلود

FullSizeRender-6

Adobe Voice – Show Your Story
این یک اپلیکیشن خلاق است که از طریق آن می‌توانید در عرض چند دقیقه یک ویدئو بسازید. با در اختیار گذاشتن 25000 تصویر آیکونیک می‌توانید به بیان راحت ایده‌هایتان برای دیگران بپردازید، فقط کافی است چند تصویر انتخاب نموده و داستان یا ایده‌ی خود را از طریق اپلیکیشن ضبط نمایید، سپس اپلیکیشن این دو را به صورت خودکار باهم ادغام و با اضافه کردن جلوه های بصری و موسیقی آن را تبدیل به یک ویدئو متفاوت می کند. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن در فروشگاه اپل به عنوان بهترین اپلیکیشن هفته نیز انتخاب شد.
لینک دانلود

FullSizeRender-9

Adobe Brush CC
در این اپلیکیشن می توانید برای 3 اپلیکیشن دیگر (Photoshop, Illustrator, Sketch) که پیشتر معرفی کردیم به ساخت براش/قلم بپردازید. هر بافت و سطحی که برایتان جالب است را با گرفتن عکسی از آن تبدیل به یک براش/قلم کنید. با عضویت در شبکه اجتماعی این اپلیکیشن می‌توانید براش/قلم های دیگران را ببینید و تجربه نمایید.
لینک دانلود

FullSizeRender-11

Adobe Shape CC
این اپلیکیشن به مانند اپلیکیشن قبلی، برای ایجاد تصاویر به صورت وکتور کاربرد دارد، طوری که تنها کافی است با عکس گرفتن از تصویر و یا طرح تان آن را تبدیل به وکتور نمایید و در دیگر اپلیکیشن‌ها استفاده کنید. این امکان را که همان ابزار Trace در نرم افزار Adobe Illustrator و Corel Draw است را قطعاً تجربه کرده‌اید.
لینک دانلود

FullSizeRender-12

Adobe Color CC
با کمک این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی پالت‌های رنگی خود را بسازید و از آنها در اپلیکیشن‌ها و حتی نرم افزارهای دیگر استفاده کنید. قطعاً صحنه‌ها و اشیای زیادی را در طول روز می‌بینید که بعضی از آنها با رنگی که دارند شما را جذب خود می‌کنند، تنها با عکس برداری از آن بوسیله این اپلیکیشن می توانید آن رنگ را ثبت کنید و کتابخانه‌ای از رنگ‌های مورد علاقه خودتان ساخته و داشته باشید.
لینک دانلود

FullSizeRender-10

 Adobe Photoshop Express
کاربرد این اپلیکیشن بسیار نزدیک به Adobe Photoshop Mix می‌باشد. امکانات و تنظیمات مختلفی برای ویرایش عکس و تصویر در اختیارتان می‌گذارد و به راحتی قابل استفاده و یادگیری است.
لینک دانلود

FullSizeRender-8

 Behance
از این اپلیکیشن برای جستجو و تماشای پروژه‌های مختلف در سایت تخصصیBehance استفاده کنید.
لینک دانلود

FullSizeRender-7

Creative Portfolio
از اپلیکیشن Creative Portfolio برای نمایش آثار خود به دیگران می‌توانید استفاده کنید، تنها با یک بار ایجاد صفحه Portfolio خود در Behance می توانید آن را همیشه در اختیار داشته باشید حتی اگر به اینترنت دسترسی ندارید.
لینک دانلود

FullSizeRender

Adobe Creative Cloud
همانطور که در ابتدا گفتیم با ویژگی CC یا همان Creative Cloud می توایند به راحتی در هرجایی که هستید به همه ی فایل هایتان در دسترسی داشته باشید. برای استفاده از چنین امکانی باید این اپلیکیشن را نصب کرده و یک Adobe ID بسازید.
لینک دانلود