تجربیاتی زیبا همراه با اندیشه‌های خلاق و جدید / Manual Studio

مانوئل (Manual Studio) نام یک استودیوی طراحی و ارتباطات بصری است که در سانفرانسیکو واقع شده است. هدف این استودیو، کمک به مشتریان به منظور معرفی خود و محصولاتشان از طریق طراحی هویت‌ بصری و ارائه تجربیات زیبایشان است. آنها یک تیم کوچک و مستقل از طراحان و مدیران هنری هستند که در زمینه برندینگ و طراحی هویت بصری متخصص هستند و این کار را از طریق کار با مشتری در مراحل اولیه کار و کمک به وی در تعریف برند و مشارکت همه‌ جانبه در اجرای مراحل کلیدی کار انجام می‌دهند. آنها همچنین در پروژه‌های ویژه و نوآوری‌هایی که مستلزم اندیشه‌های خلاق و جدید می‌باشند، با برندهای جهانی همکاری می‌کنند.
فعالیت این تیم به گونه‌ای طراحی شده است که پاسخگوی رشته‌ها و کاربردهای مختلف فیزیکی، دیجیتال و فضایی باشد. آنها در خصوص تولید با کیفیت بالا و اجرای بی عیب و نقص و کار ارزشی با برندهایی که اهمیت سرمایه‌گذاری در تولید و طراحی را درک می‌کنند وسواس زیادی به خرج می‌دهند و تا کنون با برخی از شرکت‌های معروف دنیا از قبیل اپل، گوگل، نایک، میکروسافت و … کار کرده‌اند. در ادامه همراه روزرنگ باشید تا به تماشای تصاویری از پروژه های این استودیو بنشینیم:

هویت بصری (8)  هویت بصری (16)  هویت بصری (14)  هویت بصری (18)  هویت بصری (17)  هویت بصری (13)  هویت بصری (3)  هویت بصری (2)  هویت بصری (1)  هویت بصری  هویت بصری (12)  هویت بصری (15)  هویت بصری (11)  هویت بصری (10)  هویت بصری (9)  هویت بصری (7)  هویت بصری (6)  هویت بصری (5)

هویت بصری (4)

 

 

هویت بصری (7)  هویت بصری  هویت بصری (6)  هویت بصری (5)  هویت بصری (4)  هویت بصری (2)  هویت بصری (3)  هویت بصری (1)

 

 

هویت بصری (9)  هویت بصری (7)  هویت بصری (8)  هویت بصری (6)  هویت بصری (5)  هویت بصری (4)  هویت بصری (3)  هویت بصری

 هویت بصری (2)  هویت بصری (1)  هویت بصری  

image 
imageimageimage