تصویرسازی‌هایی از جنس نمَد

جاکوپو روستی (Jacopo Rosati) تصویرگری اهل ونیز است که سالیانی متمادی، تنها در زمینه تصویرسازی دیجیتال فعالیت داشته است، اما بتازگی از این کار خسته شده و به دنبال یک سبک خاص (یک سبک صمیمی‌تر و گرم‌تر) رفته است که بتواند تنها با دست‌های خالی‌اش آن را بسازد. او به عنوان مهم‌ترین متریال آثار جدیدش، نمد کرکی را انتخاب کرد زیرا که ماده‌ای است که غالبا در تولید آثار گرافیکی و تصویرسازی به کار گرفته نشده است. مجموعه پیش رو دومین مجموعه از تصویرسازی‌های اوست که برای بازار تحریریه انجام شده است.
«روستی» در این آثار هنری از نمد کرکی استفاده کرده است. فرآیند ساخت این تصویرسازی‌ها شامل چند گام است: پس از طرح مدادی ابتدا شروع به کشیدن یک نسخه‌ی برداری از اثر می‌کند که در آن اشکال تقریبا همانند نتیجه نهایی خواهند بود. بعد از بازخورد دریافتی از مشتری، برش را آغاز می‌کند و تکه‌های مختلف را بهم می‌چسباند. در مرحله آخر با استفاده از نورهای آتلیه‌ای مناسب، از اثر هنری عکس می‌گیرد و سپس به عنوان آخرین گام، در مرحله پس از تولید، عکس را تمیز و پولیش می‌کند. در ادامه همراه روزرنگ باشید تا به تماشای آثار او برویم:

تصویرسازی-نمد-روزرنگ (16)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (1)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (15)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (6)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (30)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (28)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (25)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (18)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (14)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (10)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (9)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (7)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (32)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (21)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (19)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (40)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (41)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (38)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (17)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (11)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (24)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (23)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (29)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (3)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (22)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (37)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (36)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (4)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (31)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (34)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (27)  تصویرسازی-نمد-روزرنگ (39)


image 
imageimageimage