تصویرسازی برای کافه سیار مارکوپولو 

«یه فولکس آبی خوشرنگ که همراه خودش چهار فصل را به دوش می‌کشه و تو سرما و گرما از این سر شهر به اون سر شهر با بال‌های خوشگلش پرواز می‌کنه و دوستاشو به نوشیدنی های خوشمزه دعوت می‌کنه. اسم این ماشین ماجراجو «مارکوپولو» هست که یه روز به من زنگ زد و از من خواست که چهار فصلشو براش تصویرسازی کنم.

از اونجایی که شعار مارکوپولو «بابال ببر» است دوست داشت تصویرسازیای لیوانهاش حس رهایی و آزاد بودن را برسونه انگار هر لیوانی یه بال داشته باشه!

المان (بال) ابتدا من را ترغیب کرد تا با توجه به اسم مارکوپولو به شخصیت پردازی کاراکتر مارکو درفضای بومی بپردازم وبقیه شخصیت‌ها را ازشادی و خوشحالی معلق و رها تصور کنم بنابراین کاراکترهایی را اتود زدم و درنتیجه به شخصیتی رسیدم که مارکو با ماشین بالدار درحال پرواز باشه ولی وقتی اتود را به خود مارکو نشون دادم موافق نبود که کاراکترش طراحی بشه این شد که تصمیم گرفتم کاراکتر خود ماشین را طراحی کنم و بهش دوتا بال بدم تا به چهار فصل پرواز کنه و همه رو با خودش همراه کنه؛ می‌خواستم به مفهوم بال توجه کنم تا اینکه برای همه بال طراحی کنم…
تصور کردم اگرکاراکترها معلق باشن و پرواز کنن درحالی که بالی به همراه ندارند و تنها وقتی خود ماشین آبی مارکو بال داشته باشه همه رو با خودش به پرواز و رهایی دعوت میکنه و با انرژی همه را با بال میبره!
سعی کردم تو هر فصل از طرح‌های متفاوت ورنگ‌هایی که حال و هوای اون فصل رو بیشتر نشون میده استفاده کنم؛ شیوه کارم هم این بود که اول اتودهامو با سایه پردازی تکمیل کردم بعد ازشون اسکن گرفتم و تو فتوشاپ با تکنیک نقاشی دیجیتال اجراشون کردم.

من تصویرگر دنیایی هستم که درون مغزم شکل میگیره و این دنیا با یک کاراکتر شروع میشه (درپروژه های بعدی بیشتر توضیح میدم) داستان‌هایی اتفاق می افته که شخصیتهاش بیشتر ازخودم پیگیر هستن که داستان‌ها رو تموم کنم!»

پروژه دیگر زهرا زرین پور در روزرنگ را اینجا ببینید.



image 
imageimageimage