جایزه‌ی طراحی بین‌المللی تاپیه ۲۰۱۶

دولت شهر تاپیه ( پایتخت تایوان) جایزه ی طراحی بین المملی تاپیه را تشکیل و سازماندهی کرد تا تصویری با کیفیت و مناسب از طراحی شهر تاپیه را به سرتاسر دنیا ابلاغ کند.
طراحان خلاق، معلم ها و دانش آموزان مدرسه ی طراحی و تمامی افرادی که دارای ذوق و قریحه ی طراحی هستند دعوت به ارائه ی طراحی شده اند تا به صورت عمومی از میان کارهای بین المللی برگزیده شوند و به منظور اکتشاف کارهای خلاق با ظرفیت تجاری و همچنین به عنوان طراحی خلاق ایده ها مبادله شوند.
شما به استفاده از طراحی جهانی به منظور پیشرفت اقتصادی ، اجتماعی، محیطی، و همچنین توسعه ی فرهنگ شهری به منظور ارائه ی شیوه ی زندگی امن تر، دلپذیرتر و راحت تر برای کاربران خود تشویق شده اید.

سه دسته ی مهم در این فراخوان وجود دارد:
طراحی صنعتی: طراحی صنعتی به کارهای که می توان به میزان انبوه تولید کرد از قبیل ابزارآلات حمل و نقل ، تجهیزات، آب و برق روزانه، کالای خانواده، آی تی و لوازم خانگی اشاره دارد.
طراحی ارتباط تصویری : ارتباط تصویری عبارت است از: هویت بصری، پوسترها، بسته بندی و چاپ.
طراحی فضای عمومی: شامل فضاهایی برای استفاده ی عمومی، ساختمان های دولتی و برخی از موسسات خصوصی میباشد.
آثار این دوره از مسابقات در اصل باید در مقایسه با آثار شرکت کننده گانی که در مسابقات ۳۰ ژوئن ۲۰۱۴ حضور داشته و آن را به اتمام رسانیده اند دارای ابتکار و بدعت بیشتری باشد.
هزینه ی ورودی ندارد.

صلاحیت
همه در سرتاسر دنیا به حضور در این مسابقات دعوت شده اند. خواه به صورت انفرادی و خواه به صورت گروهی (که حداکثر دارای ۵ عضو باشد و یکی از آن ها طرف مکاتبات و معامله باشد).

جایزه
برنده‌ی جایزه‌ بالغ بر ۱۵/۳۲۰ دلار دریافت خواهد کرد.
همچنین برندگان جایزه‌های طلایی،نقره ای و برنز نیز جایزه و گواهی نامه شناسایی دریافت خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر به ابنجا مراجعه کنید.

ترجمه از: پریسا صادقی

 


image 
imageimageimage