دانشجويان و قهوه در پروژه «نسكافه گلد» / آژانس تبليغاتى داروگ 

«نسکافه گلد» تصمیم گرفت با توجه به موقعیت ها، محدودیت ها و عادات مصرف کننده و همچنین شخصیت برند نسکافه، برای برقراری ارتباطی موثرتر با مخاطب خود، ايده پردازى و ديزاين را به عنوان بستری مناسب برای فعالیت های تبلیغاتی اش انتخاب کند.

براى اينكار به سراغ «آژانس تبليغاتى داروگ» رفت. «بابك معدن دار» مدير خلاقيت داروگ در مورد اين پروژه مى گويد: «در راستای هدف درگیر کردن مخاطبان جوان -چه جوانانی که مصرف کننده فعلی برند نسکافه هستند و چه آنهایی که پتانسیل تبدیل شدن به مصرف کنندگان آینده این برند را دارند- فعالیت تبلیغاتی متفاوتی را برای اولین بار طراحی کردیم. جامعه جوان و هنرمند را مخاطب قرار دادیم و اکتیویشن خود را در کافه گرم و صمیمی ورتا در خیابان انقلاب طرح ریزی نموديم. از ویژگی های مهم این کافه، منطقه ای بود که در آن واقع شده بود. خیابان انقلاب مرکز چند دانشگاه مهم و معتبر تهران است؛ محلی که دانشجویان زیادی در آن تردد دارند.
مسابقه عکاسی، دانشجویان و قهوه، ترکیبی ایده ال برای جلب توجه و تاثیر گذاری بر روی قشر جوان بود. طی فرایندى ۲ ماهه در کافه ورتا، مسابقه عکاسی با عنوان یک شات طلایی برگزار کردیم. این عنوان علاوه بر اشاره به نام برند «نسکافه گلد» و شات قهوه، از زاویه ای دیگر به شات عکاسی و طلایی بودن لحظاتی که برای مخاطب با این مسابقه رقم خورده؛ می پرداخت. از مخاطبان درخواست کردیم که با کاپ های قهوه خود عکس خلاقانه بگیرند و آن ها را با هشتگ «goldenshota#» در اینستاگرام به اشتراک بگذارند تا به صورت هفتگی و ماهیانه جایزه بگیرند.
در نهایت در مدت ۲ ماه تعداد ۸۰۰۰ لیوان قهوه مصرف شد و ۶۰۹ عکس به اشتراک گذاشته شد و طرح مورد استقبال فوق العاده مخاطبان قرار گرفت»

‌‌‌

9  6  5  4  2  14  13  12  11  10  1  0

[aparat width=”560″ ]http://www.aparat.com/v/TIU5o[/aparat]