داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران «فجر ۳۸» معرفی شدند

داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حکم گرفتند.

با حکم ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، محمد روح‌الامین (طراح پوستر و لوگوی فیلم)، امیرشیبان خاقانی (سازنده تیزر، آنونس، تدوین‌گر و طراح پوستر فیلم) و حبیب مجیدی (عکاس فیلم) به عنوان داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران، آثار رسیده به این بخش جشنواره را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در بخش‌های عکس، پوستر، آنونس و تیزر و برای ارتقای سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، برگزار می‌شود و داوری این بخش از بین مواد تبلیغی فیلم‌های بلند سینمایی داستانی، پویانمایی و مستند (که بعد از ۱۰ دی‌ماه سال ۱۳۹۷ تا ۱۰ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده‌اند و به دبیرخانه جشنواره ارائه شده‌اند)، انجام می‌شود.

در این بخش در مراسم اختتامیه جشنواره فجر ۳۸، سه سیمرغ بلورین به بهترین عکس، بهترین پوستر و بهترین آنونس و تیزر اهدا می‌شود.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۹۸ همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

منبع