در پخش زنده و رایگان کنفرانس ادوبی مکس شرکت کنید

شرکت «ادوبی» (Adobe)  به صورت رسمی از دیروز کنفرانس «مکس» (MAX) 2020 را آغاز کرد. در سال‌های قبل کاربرانی که می‌خواستند در این کنفرانس شرکت کنند باید ۱۰۰۰ دلار بابت هزینه‌ی ثبت نام در این کنفرانس می‌پرداختند.

به دلیل همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، ادوبی امسال کنفرانس خود را به صورت آنلاین برگزار می کند. برگزاری این کنفرانس به صورت آنلاین باعث شده است تا تمامی افراد بتوانند بدون پرداخت هزینه‌ی خاصی در آن شرکت کنند.

 

ادوبی اعلام کرده است که ۵۶ ساعت برنامه‌های متنوع در رابطه با یادگیری و افزایش خلاقیت را برای افرادی که در این کنفرانس شرکت می‌کنند، آماده کرده است. افراد شرکت کننده می‌توانند با استفاده از آموزش‌های موجود در این کنفرانس، سطح دانش خود از نرم‌افزارهای این شرکت را بالا ببرند.

این ۵۶ ساعت برنامه‌های متنوع شامل نشان دادن تولید محتوا در نرم‌افزار‌های این شرکت به صورت زنده، سخنرانی چهره‌های برجسته، پیش‌نمایش برخی قابلیت‌های منتشر نشده، حضور افراد مشهور و اجرای موسیقی خواهد بود. ادوبی در رابطه با این کنفرانس اعلام کرده است که برنامه‌ها به صورتی هستند که توصیه می‌کنیم آن‌ها را از دست ندهید.

 

افراد شرکت‌کننده‌ در کنفرانس مکس ۲۰۲۰ می‌توانند در کارگاه‌های آموزشی متنوعی شرکت کنند. ادوبی اعلام کرده است که در این کنفرانس به ۱۰ موضوع مختلف پرداخته خواهد شد که این ۱۰ موضوع روی هم رفته شامل ۳۵۰ کارگاه آموزشی هستند. به‌عنوان نمونه در موضوع عکاسی شاهد وجود ۴۳ کارگاه آموزشی هستیم.

در هنگام برگزاری این کنفرانس، افراد شرکت‌کننده در کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با یکدیگر به صحبت بپردازند، به فایل‌های ارائه شده در این کارگاه‌ها دسترسی داشته باشند و با برخی از چهره‌های مشهور شرکت ادوبی آشنا شوند.

 

علاوه بر این کارگاه‌های آموزشی متنوع، افراد شرکت‌کننده در این کنفرانس در قرعه‌کشی شرکت ادوبی برای برنده شدن تیشرت ادوبی مکس شرکت داده می‌شوند.

این کنفرانس تا تاریخ ۱ آبان ماه ادامه خواهد داشت. افراد علاقه‌مند می‌توانند از طریق صفحه کنفرانس در سایت ادوبی اقدام به ثبت‌ نام کنند.