دورتر از خانه

روزرنگ در پست امروز خود سراغ مجموعه ای رفته است که براساس داستان یکی از بهترین نویسندگان معاصر ایران تصویرگری شده است. اسم « نادر ابراهیمی» همواره احترام و علاقه مخاطبان را با خود همراه می آورد، نکته ای که می تواند به دشوارتر شدن کار تصویرگر بیفزاید. از آن دشواری های شیرین و خاطره انگیز.
« این تصاویر برای داستانی به نام ” دور ازخانه ” نوشته « نادر ابراهیمی» کارشده است که در قالب مجموعه ای به همراه سه داستان دیگرتوسط نشر”کتاب خروس”در دست انتشار است.
“دور ازخانه” قصه ی دختر بچه بازیگوشی است که در خانه و محله ی زندگی اش، همه از دست او عصبانی و خسته اند. روزی مهمانی به مادر دخترک پیشنهاد می دهد که او را برای مدتی همراه خود به سفر ببرد. آن شب دخترک به خواب می رود و خواب آن سفر را می بیند….این داستان بسیار تصویری و در نوع روایت پر از جزئیات است. ضمن اینکه متعلق به زمان و مکان خاص خودش است. این ویژگی ها من را به سمت این حال و هوای رنگی و این جنس طراحی ها که می بینید سوق داد. »

« ماهنی تذهیبی» کارشناس ارشد تصویرسازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. همکاری با ناشرین ومطبوعات کودک و نوجوان، تصویرگری بیش از بیست جلد کتاب و شرکت در نمایشگاه ها و جشنواره های تصویرگری در داخل و خارج از ایران از جمله فعالیت های او هستند.

1

2 3 4 5 6 7 8etood-8 etood-6 etood-7 etood-4 etood-5 etood-2 etood-3 etood-1
image 
imageimageimage