دونالد ترامپ، بیل گیتس و زاکر برگ

مجلات  معتبر برزیلی  Almapbdo  و  luctury fasjion و life style کمپینی جالبی را  در سال 2014  شروع کرده بودند که هنوز  بعد از گذشت سه سال،  دیدن آنها جذاب است . در این آگهی‌ها ، دونالد ترامپ، بیل گیتس و زاکر برگ به ترتیب به صورتِ جغد،لاما و گوسفند طراحی شده‌اند. هدف از این کمپین بیان این موضوع بوده است که در زندگی بعدی ما حتی زاکربرگ هم اگر الان از ثروتش استفاده نکند  ممکن است به شکل یک گوسفند برگردد! ( این بر اساس اعتقادی است که انسان‌ها چندین بار به دنیا برمی گردند و هر مرتبه یه یک صورت!)

فارغ از هر چیز  این نکته که ما باید داشته ها و توانایی هایمان را هم بشناسیم  و هم مغتنم بشماریم و از آن ها تا قبل از مرگمان بدرستی استفاده کنیم،  از این آگهی ها قابل استفاده است؛ چون ممکن است فردا دیگر دیر باشد.

در این طرح ها بیل گیتس عینک معروف و تجاری خود را هنوز همراه خود دارد و موهای فری و دندان های زاک از جهش و تحول در امان مانده و البته موهای ترامپ به طرز فجیعی همانگونه باقی مانده است. گفتنی است طراحی و اجرای این آگهی ها توسط آژانس بزریلیALMAPBBDO, Brazil انجام  شده و کارگردان هنری آن André Sallowicz  بوده است.

111243-bill-gates-llama-meme-reincarn-kcpw

111243-mark-zuckerberg-sheep-meme-rei-upww post-40966-donald-trump-owl-meme-reincarn-hkyg
image 
imageimageimage