رنگ سال

رنگ سال 2021 انتخاب شد

موسسه پنتون همانند سال های گذشته رنگ سال جدید را اعلام کرد.

رنگ سال 2021 به انتخاب پنتون از دو رنگ مستقل زرد و خاکستری کامل تشکیل شده و گویای آن است که چگونه عناصر مختلف برای حمایت از یکدیگر در کنار هم قرار می گیرند که بهترین توصیفی است که برای پیشنهاد رنگی پنتون در سال 2021 می توان داشت.

رنگ سال 2021 تلفیقی از حس سنگی و کاربردی و در عین حال گرم و خوش بینانه است که قدرت و انرژی مثبت را برای ما تداعی می کنند. این دو رنگ در واقع داستان رنگی از احساسات عمیق متفکرانه با وعده آفتاب و حال و هوای دوستانه را حکایت می کنند.

پنتون با انتخاب زرد و خاکستری در کنار یکدیگر، پیام خوشبختی با تکیه بر پشتکار و تلاش به جهانیان صادر کرده است. ترکیب این دو رنگ الهام بخش است و روزنه امید را در ما شکوفا می کند تا در شرایطی که بیماری کرونا در دنیا جولان می دهد و با وجود همه آشفتگی های سیاسی و اقتصادی، احساس کنیم همه چیز بهتر خواهد شد، حسی که برای روح انسان حیاتی است.

رنگ سال 2021

در حالی که دنیا در سال 2021 به دنبال راه هایی برای تقویت انرژی، شفافیت و امید برای غلبه بر تردیدهای دائمی است این دو سایه روح انگیز و جسورانه، آرزوی ما برای دست یافتن به سر زندگی و نشاط را بر آورده می سازند.

رنگ زرد روشن انتخاب شده توسط موسسه پنتون با کد رنگی PANTONE 13-0647 یک زرد درخشان، سر زنده و با نشاط است، رنگی گرم و سرشار از انرژی خورشید.

رنگ خاکستری کامل با کد رنگی PANTONE 17-5104 نمادی از عناصر جامد، قابل اعتماد و جاودانه است که پایه محکمی ایجاد می کند. این رنگ احساس خونسردی، مقاومت و استواری را به ما تلقین می کند.

ترکیب زرد و خاکستری با جسارت بخشیدن به روحیه، نیاز درونی به دیده شدن، شناخته شدن و شنیده شدن صدای ما را برجسته تر می کند. ترکیبی که به بینش، نو آوری و شهود گره می خورد، احترام به خرد، تجربه و هوش، بازسازی را الهام می بخشد و ما را به سوی روش های تفکر و مفاهیم جدید سوق می دهد.

رنگ سال