رونمایی از لوگو و پوستر جشنواره بین المللی تبلیغات محیطی ایران

روز چهارشنبه، مورخ ۲۱ خردادماه ۱۳۹۹، طی مراسمی در عمارت عین‌الدوله، از لوگو و پوستر اولین جشنواره بین المللی تبلیغات ایران به مدیریت هنری و طراحی ابوذر محمدی و تصویرسازی امین فلاحیان رونمایی شد. در این مراسم که با حضور استادان، فعالان، صاحبین رسانه و پیشکسوتان صنعت تبلیغات کشور به همت سازمان زیباسازی  شهرداری تهران  و شرکت مجری برگزار شد، همه‌ی سخنرانان به لزوم توجه به تبلیغات محیطی به عنوان یکی از رسانه‌های موثر در امر تبلیغات، به روزآوری و توجه به ارزش‌های این رسانه تاکید داشتند.

در بخش رونمایی از لوگو و پوستر این جشنواره، ابوذر محمدی به عنوان مدیر هنری و طراح گرافیک به تشریح و توضیح فلسفه‌ی استفاده از بز کوهی با تکیه بر سه مفهوم تبلیغات، رسانه محیطی و فرهنگ و هنر ایرانی پرداخت و ضمن بیان لزوم پایبندی به فرهنگ و تمدن گذشته‌ی ایران زمین، توجه به ترند روز و همگامی با سلیقه‌ی بصری بین‌المللی را امری اجتناب ناپذیر در ارتباطات بصری فعلی دانست

پس از آن، از لوگو و پوستر این جشنواره توسط احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران و استاد احمد روستا از مولفین و پیشکسوتان عرصه تبلیغات رونمایی شد.

جشنواره تما (تبلیغات محیطی ایران) اولین جشنواره بین المللی با محوریت تبلیغات محیطی ایران است که در شهریورماه سال جاری در شهر تهران برگزار خواهد شد.

 


image 
imageimageimage