رونمایی بیش از 50 پوستر با موضوع مصرف گرایی

مراسم رونمایی بیش از پنجاه پوستر «سرطان مصرف» با موضوع فرهنگ غلط مصرف‌گرایی ساعت 18 سه‌شنبه (11 آذر ماه) با حضور «مسعود نجابتی»  در مؤسسه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی اصفهان (سرچشمه) برگزار شد. این پوسترها توسط 33 طراح گرافیک از هفت استان کشور تولید شده است.
برگزیدۀ آثار رسیده از طراحان گرافیک سراسر کشور در پاسخ به فراخوان تیرماه 93 و نیز آثار تولید شده در کارگاه‌های پوسترسازی مشهد و اصفهان است که با کیفیت قابل چاپ، در سایت postermovement.ir در اختیار مردم قرار گرفته است.
در این مراسم نمایش کوتاه «بنگاه آقای خرچنگ» روی صحنه رفت و رونمایی از کتابچه و نمایشگاه پوسترهای تولید شده، پایان‌بخش این آیین بود.

postermovement98-09  طراح:سپیده مرادی/اصفهانpostermovement98-11  طراح:زینب ربانی خواه،حامد مغروری،علی و احسان جعفرپیشه/اصفهانpostermovement98-12طراح:زینب ربانی خواه،حامد مغروری،علی و احسان جعفرپیشه/اصفهانpostermovement98-15  طراح:زینب ربانی خواه،حامد مغروری،علی و احسان جعفرپیشه/اصفهانpostermovement98-16  طراح:محمد صمدی/تهران  postermovement98-25  طراح:محمد امین ترابی/اراکpostermovement98-43طراح:اسماعیل خدابنده/کاشان

saratemasraf-roonamayi