دور ریختنی‌های ما گنجی برای دیگران / هویت بصری کیسه‌های Goedzak

همه ما اجناسی داریم که دیگر مورد استفاده مان نیستند، ازهمه بدتر این که گاهی این اجناس را در حالی که هنوز قابل استفاده اند دور می اندازیم. ممکن است زباله های ما گنجی برای افراد دیگر باشد! در هویت بصری امروز سراغ پروژه ای رفته ایم که ارتباط دوسویه دیزاین و تعاملات اجتماعی را به خوبی نشان می دهد.
« “کوداک”، بهینه ترین و اجتماعی ترین راه برای راحت شدن از دست وسایل اضافی است. می توانید یکی از این کیسه ها را پر کنید و در نقطه معین قرار دهید. بعد از آن، همسایه ها یا عابران پیاده می توانند هر وسیله ای که درون کیسه کوداک قرار دارد و به نظر آن ها قابل استفاده و ارزشمند است، بردارند. کیسه کوداک به هر عابری این فرصت را می دهد که شی مورد نیاز و قابل استفاده اش را از داخل آن پیدا کند. از لحاظ اجتماعی این حرکت پتانسیلی عظیم از مشارکت اجتماعی را به نمایش می گذارد. کوداک دارای مفهوم همکاری و سازگاری است و تا به امروز شهر « آمستردام» مهم ترین مرکز عرضه این ایده و پروژه بوده است.»
« Waarmakers » نام یک استودیو طراحی محصولات هلندی است که توسط Simon Akkaya و Maarten Heijltjes پایه گذاری شده است. آنها اعتقاد دارند طرح هایشان مظهر این عقیده است که همه چیز می تواند بهبود یافته و برای آینده ای پایدار تر دوباره طراحی شود:« هر طراحی جدید باید به مثابه یک آزمایش و یک گام در جهت بهترین شدن باشد. ما برای روش های مختلف، ترکیبات جدید و استانداردهای جدید را جستجو می کنیم. آزمایش، تست، بحث و انتقاد همیشه در استودیو ما وجود دارد.»

goedzak

roozrang-bazyaft-13

roozrang-bazyaft-9
upcycle-studio-goedzak-waarmakers 1426092396283 roozrang-bazyaft-11 roozrang-bazyaft-12 roozrang-bazyaft-6 roozrang-bazyaft-7 roozrang-bazyaft-8 roozrang-bazyaft-3 roozrang-bazyaft-4 roozrang-bazyaft-5 roozrang-bazyaft-2 roozrang-bazyaft-1 roozrang-bazyaft roozrang-bazyaft-14 roozrang-bazyaft

screen-shot-2016-10-04-at-7-31-04-am