زیبایی در سادگی و کارآمدی است / Redkroft Studio

پورتیرژ (Portierge) یک برند لهستانی برای نمایشگاه‌هاست  که با ابزارهایی چوبی سعی در به نمایش گذاشتن کارهایی غیرعادی و عجیب دارد. مؤسسان آن بر این نظرند که کیفیت پایین محصولات، باعث اتلاف وقت مردم می شود چرا که لازم است مرتباً تعویض شوند و در نهایت محصولات جدیدی خریداری گردند. از این رو محصولاتی که با کیفیت و قابلیت اطمینان مناسب ساخته می شوند، مردم را از زندگی روزمره خود نمی‌اندازند؛ زیرا آنها وظایف خود را بدون هیچ مسئله‌ای به سر انجام می‌رسانند. پورتیرژ می خواهد بر اساس این نگرش که هر مشتری یک انسان ارزشمندی است و باید توسط متخصصان درجه یک از لحاظ  خدمات لازم تامین شود، باعث ترغیب شرکت‌های مختلف به این نوع نگرش و کمک به ساخت زندگی مثبت و با نشاط تر در این جهان شود.
فرض پروژه این بود که حس «اختلاف در نگرش به کار»، «رفتار با مشتریان» و «یک خدمت ارائه شده به آنها» را به منظور ایجاد «هویت بصری» منتقل کند، به طوری که فاصله بین پورتیرژ و رقبا در اولین تماس با این برند، به چشم بیاید. استودیو Redkroft واقع در لهستان در هنگام طراحی این برند، مدرسه هنرهای زیبای باهاوس را به عنوان پشتوانه فکری خود قرار داد که ایدئولوژی این مدرسه تحت عنوان «زیبایی در سادگی و کارآمدی است» نه تنها جنبه انسانی به دنیای صنایع دستی بخشید، بلکه جای تازه ای را برای پدیدآورندگان باز کرد. در ادامه همراه روزرنگ باشید تا به تماشای تصاویر این پروژه برویم:

طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (1)

 طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (12)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (13)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (4)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (5)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (6)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (15)
طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (10)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (14)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (2)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (22)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (20)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (28)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (3)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (27)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (26)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (25)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (24)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (7)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (8)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (19)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (11)   طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (16)   طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (23)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (30) طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (30)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (31)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (9)  طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ (17) طراحی برندینگ-هویت بصری-روزرنگ

منبع


image 
imageimageimage