پورتیرژ (Portierge) یک برند لهستانی برای نمایشگاهها، با کارهای چوبی غیرعادی و عجیب است. مؤسسان آن بر این نظرند که مردم وقتشان بدلیل کیفیت پایین محصولات و خدمات تلف می شود و به همین دلیل باید دائم در حال خریدن یا عوض کردن محصولات و خدماتشان باشند. از نظر آنها محصولاتی که با قابلیت اطمینان مناسب ساخته میشوند، مردم را از زندگی روزمره خود نمیاندازند زیرا آنها وظایف خود را بدون هیچ مسئله ای به نحو احسن انجام میدهند. نگرش Portierge این است که هر انسانی یک مشتری است و باید توسط متخصصان زبردست از یک تأمینکننده خدمات مناسب پشتیبانی شود و این امر شرکتها و صنایع مختلف را ترغیب خواهد نمود که به این روش عمل نموده و زندگی را مثبتتر کنند.
فرض پروژه این بود که حس «اختلاف در نگرش به کار»، «رفتار با مشتریان» و «یک خدمت ارائه شده به آنها» را به منظور ایجاد «هویت بصری» منتقل کند، به طوری که فاصله بین Portierge و رقبا، در اولین تماس با این برند، به چشم بخورد. استودیوی لهستانی Redkroft به هنگام طراحی این برند، مدرسه هنرهای زیبایی باهاوس را به عنوان پشتوانه فکری خود قرار دادند که ایدئولوژی آن، نه تنها جنبه انسانی به دنیای صنایع دستی بخشید، بلکه جای تازهای را برای پدیدآورندگان باز کرد. زیبایی در سادگی و کارآمدی است. در ادامه همراه روزرنگ باشید تا به تماشای تصاویر این پروژه برویم: