سخنرانی پریسا تشکری در دانشگاه ال پاسو آمریکا

دپارتمان هنرهای تجسمی (Rubin Center) از دانشگاه ال پاسو ایالت تگزاس آمریکا (UTEP)  هر ساله نمایشگاهی از آثار برتر دانشجویان هنر در شاخه‌ های نقاشی، طراحی، مجسمه، سرامیک و طراحی گرافیک برگزار می‌کند. آثار برتر این نمایشگاه با هدف کشف استعدادهای برتر و معرفی آنان به کارآفرینان منطقه و همچنین بالابردن سطح فرهنگ تصویری مردم، در هر دوره توسط دو هنرمند که حرفه‌شان به طور مستقیم با گرافیک دیزاین و هنرهای تجسمی مرتبط می‌باشد، انتخاب و داوری می‌شوند.

در این دوره پریسا تشکری و استیون راندل دو طراحی هستند که برای سخنرانی و داوری به این دانشگاه دعوت شده اند و به ترتیب در ۱۷ و ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ در سالن اصلی روبین سنتر به ارائه آثار خود خواهند پرداخت. آندره لوییس، الخاندرو ماگایانس، تیم مگ گراث و لوبا لوکوا از جمله طراحانی بوده اند که در دوره‌های گذشته میهمان این مرکز بوده اند.

دانشگاه ال پاسو به دلیل نزدیکی‌اش به کشور مکزیک از جمله مراکز آموزشی است که به تبادل فرهنگی میان قومیت‌های مختلف بسیار اهمیت می‌دهد و سعی دارد تا با دعوت از طراحان بین‌المللی از مناطق مختلف دنیا، فرهنگ چند ملیتی را در منطقه‌ی ال پاسو زنده نگه دارد. قابل ذکر است پوستر اصلی این رویداد یکی از پوسترهای برتری خواهد بود که توسط داوران انتخاب و پس از اعلام نتایج رونمایی می‌شود.


image 
imageimageimage