سومین مسابقه‌ی بین‌المللی پوستر رگی 2014

 مسابقه‌ی بین‌المللی پوستر رگی، سومین فراخوان خود را در مورد طراحی پوستر راگی با عنوان ارتباطات اجتماعی اعلام کرد. آنها بسیار هیجان زده‌اند که ببینند طراحان با ارائه‌ی چه طرحی در پوستــــرهای خود می‌خواهند انـــــــرژی و هیجان موسیقی راگی را نشـــــان دهند. هدف خیلی ساده است: طراحی  یک پوســـــتر در مورد موسیقی راگـــی، ما بقی به تصورات شما بستگی دارد!

در پرداختن به هر موضوعی در مورد راگی و پوشش دادن هر ژانری از آن آزاد هستید. علاوه بر این، موضوع مسابقه را به عنوان بخشی از طراحی در پوستر خود بگنجانید.

تم مسابقه 2014: پبش به سوی سالن شهرت راگی، جشن بزرگ موسیقی جامائیکا.

هدف از سومین مسابقه ی بین المللی پوستر راگی ایجاد آگاهی  بیشتر در زمینه ی موسیقی راگی و جشن گرفتن دستاوردهای جهانی راگی و تاثیرات مثبت آن بر جهان است. واژه ی راگی شامل تمام ژانرهای  محبوب موسیقی جامائیکا است: Ska، Rocksteady،  Roots Reggae، Dub، DANCEHALL و همه ی سیستم صوتی منحصر به فرد جامائیکا. رقابت  در طراحی پوستر تلاشی برای داشتن دید وسیع تر که به دنبال ایجاد یک سالن از مشاهیر راگی در کینگستون، جامائیکا است می باشد. علاوه بر این، این مسابقه فرصتی است  برای حمایت از کارهای شگفت انگیز موسسه ی تاریخی  و فوق العاده ی دانشکده‌ی پسرانه ی آلفا.

مدرسه پسرانه ی آلفا جواهری است در مرکز کینگ استون و به واسطه ی موسیقی هایی که هنرجویان و فارغ التحصیلان آن تولید می کنند در سراسر جامائیکا می درخشد. دهه موفقیت آمیز آلفا همراه با جامائیکایی های جوان ، در حال رسیدن به شهرت بر پایه ی این موفقیت است. بدون این نهاد شگفت انگیز و برنامه موسیقی موفقیت آمیزآن؛ سبک های  Ska ، Rocksteady، Dub و Roots Reggae در موسیقی راگی ابداع نشده بود.

مشخصات پوستر:

ابعاد آثار باید ۵۰×۷۰ سانتیمتر باشد. دی پی آی ۳۰۰، رزلوشن بالا-  فرمت CMYK – JPEG و فقط به طور عمودی طراحی شود.

پوستر ممکن است توسط یک هنرمند یا توسط یک تیم طراحی  اجرا شده باشد. طراحان مجاز به ارائه هر تعداد پوستر به دلخواه می باشند. پوستر باید اثر اصلی هنرمند باشد و چاپ شده در اینترنت، رسانه های اجتماعی و غیره نباشد.

هیچ هزینه ای برای ثبت نام دریافت نمی گردد.

همه ی طراحان در سراسر جهان می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه ی بین المللی پوستر راگی 2014، 100 طرح از بهترین آثار را انتخاب کرده و آنها را در نمایشگاه های مختلف در سراسر جهان به نمایش می گذارد. علاوه بر این،  کتابی را با 100 پوستر منتشر خواهند کرد.

همچنین برای برنده ی نفر اول یک iPad برای برنده ی دوم یک تبلت طراحی Wacom و برای هر سه برنده، دی وی دی و کتاب در مورد موسیقی راگی اهدا خواهد شد.

ارسال آثار: 
برای ارسال آثار و ثبت نام در مسابقه اینجا را کلیک کنید.



توجه: شما فقط اجازه دارید که پوسترهایی که اثر خودتان باشد را ارسال کنید. همچنین این پوسترها را قبل یا بعد از اعلام نتایج در فیس بوک یا سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنید. 

در ضمن پوسترهای  تبلیغاتی پذیرفته نیستند.

IRPC_ART-2014-BANNER_FOR-WEBSITENEW21

اگرمایلید ۱۰۰ پوسترمنتخب دوره پیش را هم ببینید اینجا را کلیک کنید.


image 
imageimageimage