اشیای شخصی نسبت ما با جهان را توضیح میدهند. آبجکتهای تولید شده با تخته سه لایی مانند نقاشیهای کودکانه سادهاند اما بازیگوش.
بُعد دادن به لوگوی یک درخت و تبدیل آن به وسیلهای برای نگهداری کاغذ یادداشت ( شاخ و برگ آن )، چسباندن سمباده بر روی سوسمار برای تیز کردن مداد با پوشش خشن آن، حجم بخشیدن به طرح ساده خانه برای ساختن لانه گنجشک و حک کردن شعر بر روی سطح گرد پیرامون شمعدان چوبی کوچک؛ قطعات پازل دنیای ذهنی طراح را کامل کرده است، دنیایی متفاوت با جهان پیرامونی پیچیده و سرشار از جزییات زائدی که روزنهی حواس ما را مسدود میکند.
سیاه مشقهای طراح با تکههای تخته میتواند پاسخی باشد به مشغله ذهنی طراح برای جسمیت دادن به طرحهایش. این سوژهها به امکان فرم دهی با برش و اتصال با چسب محدود شدهاند. نه خمی در کار است، نه تراشی و نه قالبی و مثل نقاشیهای بدون پرسپکتیو فاقد عمقاند. با وجود این بازآفرینی ساده و خلاصه شده، فرم های طبیعی با شیوه ساخت و کاربرد آنها تناسب دارد.
علی جهانشاهی متولد 1344- تهران و فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه تهران است. علی علاوه بر تصویر سازی و کاریکاتور در طراحی صنعتی نیز برنده جوایز داخلی و بین المللی بوده است .یکی از معروفترین این نمایشگاهها – نمایشگاه بینالمللی طراحی لیوان کمپانی بامبی سافایر کانادا 2006 ( Bombay Sapphire Designer Glass Competition 2006) بود که در آن طراحی لیوان «باله» توانست به عنوان ششمین اثر انتخابی بین 11 اثر انتخابی این نمایشگاه در بین بیش از 5000 اثر ارسالی برگزیده شود. علی جهانشاهی به عنوان طراح صنعتی منتخب موزه هنرهای معاصر تهران ، طراحی و اجرای سه اثر «استند برای اثر هنری» ،«تابلوی اعلانات» ، «تابلوی ورودی کافه» را برای این مرکز در سال 1381 به عهده داشته است.