سی و شش پوستر از پروژه گرافیک طراحان آزاد در پاریس

سی و شش پوستر از پروژه گرافیک طراحان آزاد در کلکسیون موزه هنرهای دکوراتیو پاریس قرار گرفت.

به این مناسبت دیروز دهم فروردین 1396 نمایشگاهی از مجموعه ی آثار گرافیک که در سالهای اخیر به کلکسیون دایمی موزه اضافه شده اند برگزار شد. از سایر افزوده های اخیر این موزه می توان مجموعه ای از آثار رومن سیسلویچ از لهستان، آنته لنز از آلمان، ملک ایبودن از سوییس، روبرت مسن و ام ام پاریس از فرانسه را نام برد.

پروژه پوسترهای گالری طراحان آزاد در سال ۱۳۸۷ توسط رضا عابدینی طراحی شد و از پاییز همان سال با مدیریت هنری آریا کسایی / استودیو کارگاه و با همکاری چهل و سه طراح تاکنون ادامه پیدا کرده است. در این پروژه تاکنون بیش از سیصد و پنجاه پوستر طراحی و منتشر شده و هفت نمایشگاه از این پروژه در شهرهای تهران، برلین، رم، بیروت، وین و پاریس برگزار شده است. این رویداد به کوشش امیلی گاستو کیوریتور موزه هنرهای دکوراتیو پاریس و سمیرا کاوه تحقق پیدا کرده است.

در روز گشایش این نمایشگاه که دیروز دهم فروردین ساعت شش و نیم عصر برگزار شد آریا کسایی در سالن کنفرانس این موزه سخنرانی کرد.
فهرست طراحان شرکت کننده در نمایشگاه و کلکسیون موزه هنرهای دکوراتیو پاریس عبارتست از:
مجتبی ادیبی – گلناز اسماعیلی – رضا باباجانی – پیمان پورحسین – بهراد جوانبخت – شهرزاد چنگلوایی – محمد خداشناس – هما دلورای – ایمان راد – ساناز سلطانی – رضا عابدینی – کسری عابدینی – محمدرضا عبدالعلی – علیرضا عسکری فر – علی عسلی – مریم عنایتی – فرهاد فزونی – آریا کسایی – سام کشمیری – مسعود مرگان – علی میرعظیمی – لیلا میری – امید نعم الحبیب – رامبد والا