عنوان كارل و برتافازر( Fazer Café) از اولين كافههای هلسينكى (پایتخت فنلاند) در سال ١٨٩١ الهام گرفته شده است. از آن زمان تاکنون، نام كافه فازر در يادها باقى مانده است. اين كافه هميشه در گذر زمان با ايدههاى نو و شگفت انگيز خود همراه با تركيبى از سلايق مشتريانش، لذت بخشترين لحظات را به اهالى منطقه هديه كرده است.
كافه فازر جديد نيز ادامه دهندهى اين داستان است و سعى دارد در رويكردش خلأ بين كار و اوقات فراقت را پر كند و به زندگی مردم تعادل ببخشد. سرى اول از كافى نتهاى جديد فازر در تابستان ٢٠١٣ در منطقه مونكورى هلسينكى و فروشگاه استوكمن در تامپره افتتاح شد.
استودیو طراحى و خلاقيت كوكورو و مويى (Kokoro & Mo) مسئوليت هدايت و طراحى اين نام تجارى و نيز طراحى و توسعه فضاهاى داخلى براى كافى نتهاى جديد را به عهده گرفت. طراحان هويت بصرى و تايپ فيس طراحى شده را براساس قلم و تايپ فيس اوليه و كلاسيك برتافازر انتخاب و ایجاد کردند.
از اين تايپ فيس براى تمام ارتباطات بصرى و بازاريابى و همه مواد تبليغاتى از برچسب قيمت گرفته تا بسته بندى، لباس، دكور، دستمال كاغذى و همه لوازم جانبى استفاده شده است. زیبایی و اهمیت هویت بصری زمانی نمود پیدا میکند که همه جا به شکل درستی حضور داشته باشد.
در ادامه مطلب توجه شما به تماشاى اين مجموعه موفق جلب مى كنيم: