طراحی برندینگ حتی در اداره آموزش پرورش / Graphéine

گرافین (Graphéine)، یک آژانس مشاوره طراحی گرافیکی است که در سال 2002 توسط طراحانی با انگیزه‌ا‌ی زیاد و اهدافی مشترک برای  خلق موضوعات بصری تاسیس شد. آنها در در زمینه‌های طراحی نام تجاری یا همان نشانه، هویت بصری، چاپ و نشر و طراحی وب فعالیت می‌کنند. در این استودیو، هر عضوی تمام توان خود را برای رسیدن به کمال به کار می‌گیرد و  اعتقاد دارند که  هویت بصری، بدون رسیدن به نتیجه و اعتبار  ارزش چندانی ندارد و امروزه برای رسیدن به تمایز  تغییر باید از کارهای تکراری در فضای کسب و کار فرارکرد وفرمول های جدیدی را آزمایش و ابداع کرد. از جمله پروژه‌های اخیر این آژانس، طراحی هویت بصری برای اداره‌ی آموزش و پرورش شهر شلون-سور-سون فرانسه  (Chalon-sur-Saône)  بود.  هدف آنها طراحی پروژه‌ای برای  معرفی جذاب سیستم آموزشی و آشنایی با تحصیل آسان در آن و امکانات ویژه دوران مدرسه بود. در نهایت آنها یک مجموعه‌ی ساخت و ساز را طراحی کردند که به وسیله ی آن، لوگو، پیکتوگرام و تصاویر و حتی تایپوگرافی های چند رنگ را نیز طراحی کردند. 



هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (8)

 هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (1) هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (6)  هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (6) هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (7)c8868431658551.565b8215217cc
هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ  هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (8)
هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (5)
هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (5)  هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (4)  هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (3)
هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (2)  هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (1)  هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (2) هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (9) هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (4) هویت بصری-آموزش و پرورش-روزرنگ (7)

منبع


image 
imageimageimage