طراحی جدید برای فست فود Johnross Post / KFC

KFC یا همان مرغ سوخاری کنتاکی، از فست فود های معتبر و محبوب آمریکایی است که از سال 1952 کار خود را آغاز کرده است. شعبه های متعدد و رو به گسترش این رستوران در تمام این سال ها، موجب شده طراحان مختلفی با این برند محبوب همکاری داشته باشند. در ادامه، همراه روزرنگ باشید تا به تماشای تصاویر یکی از این پروژه ها برویم که توسط «جانرُس پستی» Johnross Post طراحی شده است. شاید بشود گفت با ارزش ‌ترین رویکرد این طرح‌ها تلاش مداوم آن ها برای تبلیغ برند KFC در یک ‌چشم انداز امروزی ‌تر و مدرن تر است. هدف همواره ساده است: به میراث نمادین و غنی KFC تکیه کن درحالی ‌که زبان دیداری مدرن و ساده‌ای ایجاد می‌کنی.
جانرُس پستی Johnross Post یک طراح آمریکایی است که در شیکاگو زندگی می کند. در حال حاضر مدیر هنری مجموعه FCB است. جانرُس سال 2012 از مدرسه‌ هنرهای تجسمی فارغ‌التحصیل شد و در کنار گرافیک به دیگر علاقه مندی هایش مانند بازیگری می پردازد. ایفای نقش قاتلی زنجیره‌ای در یک موزیک ویدیو از جمله نقش هایی است که او بازی کرده است. او از زمان پیوستنش به FCB بر روی چندین پروژه‌ مختلف از محصولات KFC کار کرده است.

KFC

KFC (9) KFC (7) KFC (5) KFC (6) KFC (4) KFC (3) KFC (20) KFC (2) KFC (17) KFC (18) KFC (19) KFC (16) KFC (14) KFC (13) KFC (12) KFC (11) KFC (10) KFC (1)KFC (21)

منبع


image 
imageimageimage