طراحی هویت بصری برای آژانس املاک

‏Arch Residential یک آژانس املاک متمرکز است که خارج از بارویی (Borough) در جنوب شرقی لندن فعالیت می‌کند. این شرکت با سفارش به دنیس مالت (Dennis Mallet) طراح گرافیک استودیوی DMWORKROOM در لندن، سعی کرد تا هویت بصری قوی‌تر و به یادماندنی تری را داشته باشد.
با توجه به عنصر اصلی لوگوی سفارش دهنده که راجع به بنا و ساختمان بود، دنیس با استفاده از حرف اول نام تجاری، یک نماد سمبلیک ایجاد نمود. حرف A به فرم مارپیچی برای بیرون کشیدن مفهوم گسترش ارضی طراحی شده است. از نظر وی، این هویت بصری یک عمق ساختاری نیز ایجاد می‌کند که متعاقبا مفهوم ساخت و ساز کلی و قوس سازی را تعریف می‌کند.
دنیس از سبک باغ‌های مارپیچی و خیابان‌های هلالی شکل لندن نیز در طراحی خود الهام گرفته است که فضای چنین باغ‌های جمعی را نشان  دهد، به عنوان مثال می توان خیابان Egerton Crescent را در کنزینگتون جنوبی را نام برد که سال گذشته به عنوان با ارزش ترین خیابان امریکا انتخاب شد.

با توجه به اهمیت تایپ فیس لوگو، دنیس تصمیم گرفت که از فونتهای Fedra Serif A و Fedra Sans در طراحی‌های خود استفاده نماید. وی در این باره گفته است: “برای من بسیار با اهمیت است که از فونت Serif برای افزایش خوانایی متن استفاده و Sans-Serif را برای آرم، سرفصل ها، عناوین، زیرنویس و چکیده متون به کار ببرم”.

هویت بصری املاک  هویت بصری املاک (9)  هویت بصری املاک (8)  هویت بصری املاک (7)  هویت بصری املاک (6)  هویت بصری املاک (5)  هویت بصری املاک (3)  هویت بصری املاک (2)  هویت بصری املاک (1)
منبع


image 
imageimageimage