«روستاپ استارت آپی برای فروش و ارائه محصولات روستایی از قبیل مواد غذایی، پوشاک، صنایع دستی و … است که در سال ۹۷ شروع به کار کرد و در حال حاضر فاز اول آن که فروش مواد غذایی است در حال فعالیت است.
طراحی هویت بصری و لوگوی این استارت آپ با استفاده از المانهای روستایی اتود زده شد که در نهایت با بررسیهای فراوان برای لوگو به المان برگ با سه شدت رنگی (Tone) متفاوت سبز رسیدیم.
طراحی پوسترهای این محموعه نیز بر اساس نوع محصولات و خواص آنها ابتدا ایده پردازی و بعد اتود اولیه آن توسط تیم روستاپ تائید و به مرحله نهایی اجرا رسید..»
حمیده حسینعلی زاده دانشجوی کارشناسی ارشد گرافیک دانشگاه سوره است.