طراحی هویت بصری روستاپ

«روستاپ استارت آپی برای فروش و ارائه محصولات روستایی از قبیل مواد غذایی، پوشاک، صنایع دستی و … است که  در سال ۹۷ شروع به کار کرد و در حال حاضر فاز اول آن که فروش مواد غذایی است در حال فعالیت است.

طراحی هویت بصری و لوگوی این استارت آپ با استفاده از المان‌های روستایی اتود زده شد که در نهایت با بررسی‌های فراوان برای لوگو به المان برگ با سه شدت رنگی (Tone) متفاوت سبز رسیدیم.

طراحی پوسترهای این محموعه نیز بر اساس نوع محصولات و خواص آن‌ها ابتدا ایده پردازی و بعد اتود اولیه آن توسط تیم روستاپ تائید و به مرحله نهایی اجرا رسید..»

حمیده حسینعلی زاده دانشجوی کارشناسی ارشد گرافیک دانشگاه سوره است.


image 
imageimageimage
  1. با سلام.
    ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران سایت روزرنگ، بسیار تعجب کردم از حذف کامنتها. هرکسی در بیان نظرات آزاد است و قطعا زمینه پاسخگویی برای طراح محترم نیز مهیاست. اینکه یک اثر رو با کامنتهای عالی، بسیار خوب و چه جذاب تنها بگذاریم، به نظر حقیر، در درجه اول ظلم به طراح (به دلیل ایجاد توهم در او با تشویق برای یک کار ضعیف) و در درجه دوم ظلم به هنرجویان و دانشجویان گرافیک ( به دلیل آموزش غلط در این مسیر) خواهد بود.
    این لوگو دارای ایرادهای اساسی در فرم و لی اوت هست. قوسها در بدترین حالت ممکن اجرا شدند و چیدمان لی اوت خروجی کار رو به شدت تنزل داده. استفاده از موکاپ به خودی خود مانعی نداره، ولی فقط برای ارائه به کارفرما به جهت ایجاد دید مناسبتر از حالتهای مختلف لوگو و هویت بصری. ولی در این سایت قطعا طراحان حرفه ای جزئیات رو میبنند و قضاوت میکنند. و نه رنگ و لعاب پیش نمایش هارو.
    آرزوی موفقیت میکنم برای طراح محترم و قطعا در آینده شاهد آثار بسیار پربارتری از ایشان خواهیم بود.

    1. سلام
      جناب نجف آبادی عزیز طراح معزز
      بنده به دلیل مشکلاتی که برای طراح محترم پیش آمده از مسئول محترم سایت درخواست حذف نظرات خود را داشتم به نظرم قدری سوء برداشت برای ایشان ایجاد شده که به واقع تعمدی برای استهزاء و کوچک نمودن نبود.
      فلذا در این مورد مسئول محترم سایت مقصر به حذف نظرات نمی باشند.
      موفق و منصور باشید.

      1. سلام و درود.
        البته بنده پیام شمارو دقیقا خاطرم نیست. و اینکه میفرمائید مشکل برای طراح پیش آمده شاید مسائل و جزئیاتی هست که بنده از اون بی خبرم و حتما به صلاح بوده. شخصا فکر نمیکنم در پیامها موردی بود که مشکلی بوجود بیاره چون در مسیر یادگیری در کنار تشویق، همه ما احتیاج به نقد محکم و صریح داریم که گاهی ممکنه ناراحت کننده باشه. ولی باید در کمال احترام و بیان کاربردی (ونه سلیقه شخصی و نظرات کلی مثل خوب نیست و امثال اینها) بیان بشه تا راهگشای هنرجو و طراح باشه و نه سرکوبگر.
        باز هم برای طراح محترم که واضحه بسیار با سلیقه و علاقمند هستند آرزوی موفقیت میکنم و قطعا مسیر آینده ایشان در گرافیک بسیار روشن و موفقیت آمیز خواهد بود.

  2. سلام، خیلی ممنون از دقت نظر دوستان نسبت به کارهای بنده. ان شالله با استفاده از نکات ذکرشده ی دوستان بتوانم به پیشرفت های بیشتری دست یابم. با کمال تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *