این سالنامه بخشی از یک پروژه بزرگ برای هویت بصری جدید شرکت Severneftegazprom است. این تقویم دیواری یک از اولین دستاوردهایی است که سبک بصری جدیدی را به شرکا و کارمندان شرکت معرفی میکند.
هدف این شرکت، توسعه و ساخت زیر بنا برای یکی از بزرگترین میدانهای نفت و گاز روسیه است که پیجویی و اکتشاف نفت و گاز و همچنین جمع آوری و بازاریابی گاز طبیعی را به عهده دارد.
طراحان این پروژه نسبتهای نمادی را مجدداً طراحی کردند و این سیستم را بر اساس آن دیزاین کردند. طول کلمات در لوگوی “neft”، ” sever” و “gasprom”شبکه را برای ترکیبات گرافیکی ایجاد کرده است. سیستم هویت بصری بر ترکیبات گرافیکی مبتنی است که متشکل از نقطه و خطوط افقی و عمودی است. در این طراحی از عکسهایی با رنگ آمیزی متناسب با عناصر گرافیکی استفاده شده است تا نشان دهد که زمینه در یک میدان منحصر بفرد و زیبا قرار گرفته است. این پروژه توسط استودیو Ermolaev Bureau انجام شده است. در ادامه همراه روزرنگ باشید تا تصاویر این پروژه را ببینیم: