طراحی و دیزاین یک سالنامه‌ی صنعتی / Ermolave Bureau

این سالنامه بخشی از یک پروژه بزرگ برای هویت بصری جدید شرکت Severneftegazprom است. این تقویم دیواری یک از اولین دستاوردهایی است که سبک بصری جدیدی را به شرکا و کارمندان شرکت معرفی می‌کند.
هدف این شرکت، توسعه و ساخت زیر بنا برای یکی از بزرگترین میدان‌های نفت و گاز روسیه است که پی‌جویی و اکتشاف نفت و گاز و همچنین جمع آوری و بازاریابی گاز طبیعی را به عهده دارد.
طراحان این پروژه نسبت‌های نمادی را مجدداً طراحی کردند و این سیستم را بر اساس آن دیزاین کردند. طول کلمات در لوگوی “neft”، ” sever” و “gasprom”شبکه را برای ترکیبات گرافیکی ایجاد کرده است. سیستم هویت بصری بر ترکیبات گرافیکی مبتنی است که متشکل از نقطه و خطوط افقی و عمودی است. در این طراحی از عکسهایی با رنگ آمیزی متناسب با عناصر گرافیکی استفاده شده است تا نشان دهد که زمینه در یک میدان منحصر بفرد و زیبا قرار گرفته است. این پروژه توسط استودیو Ermolaev Bureau انجام شده است. در ادامه همراه روزرنگ باشید تا تصاویر این پروژه را ببینیم:

سالنامه-روزرنگ (13)

سالنامه-روزرنگ (10) سالنامه-روزرنگ (11) سالنامه-روزرنگ (12) سالنامه-روزرنگ (7) سالنامه-روزرنگ (8) سالنامه-روزرنگ (9) سالنامه-روزرنگ (5) سالنامه-روزرنگ (6) سالنامه-روزرنگ (2) سالنامه-روزرنگ (3) سالنامه-روزرنگ (4) سالنامه-روزرنگ (1) سالنامه-روزرنگ
منبع
image 
imageimageimage