فراخوان طراحی تایپ فیس Promotine Speculative

طراحی تایپ فیس یک فرهنگ زنده است؛ ازاین‌ رو می‌تواند خود را محدود به ابزاری قابل‌اعتماد برای دیگران سازد تا ترکیبات خلاقانه‌ای به وجود آورد و در عین حال بر ارتباطات، تاثیر فرهنگی خود را بگذارد. یک تایپ فیس بایستی برای دیگران تکامل یابد تا پیوسته چیزهای جدید با آن ایجاد شود.
در این رقابت می توانید بدون هیچ هزینه شرکت کنید و محدودیت زمانی برای واجد شرایط بودن وجود ندارد وتنها محدودیت شرکت دادن سه اثر بر هر شرکت کننده وجود دارد.
هنرمندی که یک طراحی حروف را شرکت می دهد می‌تواند یکی از طراحان آن و یا یکی از توزیع‌کنندگان آن باشد و در حالتی که یک طراحی حروف به‌وسیله چندین شخص ثبت شود تمام اشخاص معتبر خواهند بود.
یک طراحی ثبت‌شده نبایستی الزاماً یک فونت قابل‌نصب باشد، اگرچه استفاده عملی از یک طراحی حروف می‌تواند به‌وسیله داوران (که ممکن است خواستار اطلاعات اضافی بدین منظور شوند) در نظر گرفته شود. درصورتی که یک فونت، در سیستم نوشتاری برای داوران نااشنا باشد، از یک طراح خارجی مورد مشورت قرار خواهد گرفت در غیر این صورت طراحی حروف متأسفانه کنار گذاشته خواهد شد.
علاوه بر یک پی‌دی‌اف / صفحه وب نمونه، هر طرح بایستی شامل یک توضیح متنی (حداکثر 300 کلمه) در ارتباط با خلاقیت بکار رفته در فونت مورد نظر باشد.
مهلت ثبت‌نام : 13تیر 1395 /  سوم جولای  2016

برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.


image 
imageimageimage