فراخوان عضویت درمسابقه طراحی A

مسابقه طراحی A′ یکی از برجسته ترین رقابت های بین المللی سالیانه در زمینه طراحی می باشد. این مسابقه شامل طیف گسترده ای از فعالیت های خلاقانه به منظور معرفی کارآمدترین طراحان دنیا در زمینه های گوناگون است. شرکت کنندگان مسابقه توسط هیأت داوران و اساتید دانشگاهی مجرب مورد بررسی قرار می گیرند. این مسابقه علاوه بر کسب اعتبار، شهرت و پذیرش بین المللی برای برگزیدگان، مراسم تجلیل بهمراه اهدا جوایز در روز اختتامیه را شامل می شود.

” جایزه طراحی A′ ” مجموعه ای جامع و نفیس برای برندگان بهترین طراحی ها می باشد. این جایزه شامل لوح تقدیرو گواهی بهترین طراحی بین المللی، دعوت به مهمانی مجلل شبانه در کشور ایتالیا، نمایش مستقیم و غیرمستقیم معرفی پروژه های برگزیده، پوستر A2 پروژه های برگزیده، چاپ سالیانه مجموعه پروژه های برگزیده، اعطای تندیس فلزی به همراه جعبه نفیس، ترجمه پروژه به بیش ار 20 زبان زنده دنیا به منظور دسترسی مخاطبان در اقصی نقاط جهان، مصاحبه اختصاصی با برنده جایزه، چاپ و نشر از طریق مطبوعات، اهدای گواهینامه به منظور استفاده از آرم برگزیده جایزه طراحی A′ در مکاتبات، تبلیغ و نشر پروژه های برگزیده در نشریات، آگهی و نشر در رسانه های جمعی، قرار گیری در رتبه بندی جهانی طراحی و همچنین دسترسی به بازاریابی جهانی و ابزارهای روبط عمومی.

مسابقه طراحی A′ برای ترویج و شناسایی بهترین آثار طراحی خلاقانه در سراسر جهان، تاسیس شده است. هدف اصلی این رقابت، ایجاد بینش جامع و درک شیوه های طراحی مناسب و هماهنگ با برگزیده ترین طرح های بین المللی در تمام زمینه های صنعتی می باشد. همچنین هدف نهایی این رقابت ترغیب و تشویق طراحان، شرکت ها و برندها در سراسر جهان به منظور ایجاد سازه ها و پروژه هایی با کیفیت که سودمند برای جوامع انسانی است، می باشد.

مسابقه طراحی A′ با گشودن دروازه های دانش، طراحی، خلاقیت و تکنولوژی به روز، ضمن ایجاد انگیزش در مبتکران به منظور اراِيه نوین ترین اندیشه ها و طرح ها، هدفی بشردوستانه در پیشرفت و تعالی جوامع دارد. این مسابقه ایجاد محرک هایی موثر و ارزشمند در خلاقیت، ایده های بکر و ترسیم مفاهیم در همه عرصه های صنعت را مورد هدف قرار می دهد. آرم ” برنده مسابقه طراحی A′ ” به طرح های برگزیده و کارا که در کیفیت زندگی انسانی اثربخش هستند، تقدیم می گردد.

سالیانه پروژه هایی که در نوآوری، تکنولوژی، طراحی و خلاقیت متمرکز می باشند، کاندید جایزه طراحی A′ می شوند. طرح ها و پروژه ها تا 28 فوریه مورد پذیرش می باشند و اطلاعیه مربوطه در 15 آوریل ، هر ساله اعلام می گردد. از کلیه طراحان سراسر دنیا به منظور ارايه بهترین کارها و پروژه هایشان جهت شرکت در این مسابقه دعوت به عمل می آید. لازم به ذکر است که طرح هایی قبول می گردند که در بازه زمانی 10 سال اخیر طراحی گردیده باشند.

آخرین مهلت ارسال: 28 فوریه 2017/ سه‌شنبه 10 اسفند 1395


image 
imageimageimage