فراخوان نمایشگاه سالانه هنر دیجیتال تهران

فراخوان نمایشگاه سالانه هنر دیجیتال تهران منتشر شد. از تمامی هنرمندان و علاقه مندان دعوت می شود تا آثار و پیشنهادات خود را در قالب
چیدمانهای دیجیتال تعاملی، صوتی – دیداری و اجراهای صدا و تصویر و کارگاه های آموزشی تا تاریخ ۲۰ تیرماه 1395  از طریق آدرس tadaex.com/opencall ارسال نمایند.

گفتنی است نمایشگاه سالانه هنر دیجیتال تهران در آذر ماه سال ۹۰ (دسامبر ۲۰۱۱) با هدف گشودن دریچه‏ای نو به هنر دیجیتال ایران برنامه‏‌ریزی و بنیان گذاری شد. این نمایشگاه ایجاد فضایی جدی و مستقل برای علاقه‏‌مندان و جستجوگران هنر دیجیتال را مورد توجه قرار داده است. زمینه عموماً غیر تجاری هنر دیجیتال در میان مدیوم‌‏های هنر معاصر از یک سو و گرانی هزینه‏‌های تجهیزات و ابزار از سوی دیگر، امکان تجربه‏‌ورزی و حضور هنرمندان ایرانی را در این رشته دشوار می‏‌کند. بنابراین شاید ظرفیت‏‌های چندانی برای نمایش و ارائه وجود نداشته باشد و پیشینه آکادمیک و تجربه محدودی هم که موجود است، نیاز به همراهی و مدیریت دارد. با چنین محدودیت‌‏هایی طی دو دوره گذشته تلاش شده است با ارائه آثار هنرمندان بین‏‌المللی و نیز تعامل و تبادل دانش و تجربیات با آنان، بستری مهیا گردد که امکان تولید و نمایش آثار هنرمندان ایرانی توسعه یافته و غنی‌‏تر و پربارتر شود.

مهلت ارسال آثار: تا تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۵

TADAEX2016-

TADAEX2016-WEB-SOCIAL-04