فراخوان 7مین دوسالانه بین‌المللی پوستر دانشجویی صربستان

هفتمین دوسالانه بین المللی پوستر دانشجویی که توسط دانشگاه نووی ساد و با همکاری آکادمی هنر نووی ساد برگزار می شود، از تمامی دانشجویان هنر مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاهها دعوت می کند تا در این دوره از رقابتها شرکت کنند.تمامی پوسترها می بایست در دو سال اخیر دوره دانشجویی شرکت کنندگان طراحی شده باشد و مورد تایید و امضای استاد مربوطه قرار گیرد.
موضوع مسابقه:
موضوع آزاد است و شامل پوسترهایی است که در طول دو سال اخیر دوره دانشجویی طراحی شده و جزئی از کار کلاسی کارگاه طراحی پوستر بحساب می آیند.
فقط دانشجویانی مجاز به شر کت در این رقابت می باشند که کارگاه طراحی پوستر را به عنوان یکی از برنامه های درسی خود گذرانده اند. هر دانشجو می تواند با ارسال حداکثر سه اثر در این مسابقه شرکت نماید.

403-save-ocean-1


شرایط شرکت در مسابقه:
-تمامی آثار ارسال شده به مجموعه مخصوص دوسالانه پوستر آکادمی هنر نووی ساد تعلق گرفته و برگزارکنندگان می توانند از آنها در جهت اهداف آموزشی و تعلیمی استفاده نمایند. همچنین این پوسترها در وب سایت دوسالانه به نمایش درمی آیند. با تکمیل فرم مسابقه شرکت کنندگان موافقت خود را با شرایط برگزارکنندگان اعلام می کنند.
هیئت انتخاب آثار کلیه آثاری را که به نوعی برخلاف استانداردهای جهانی حقوق بشر در مورد هویت، ملیت، مذهب، زبان و مانند آن طراحی شده باشد مردود میداند.شرکت کنندگان همچنین می پذیرند که آثار آنها در جهت مقاصد غیر تجاری و همچنین پیشرفت و ارتقای نمایشگاه مورد استفاده قرار گیرد.
-تمام پوسترها باید به وب سایت  http://www.studentbiennial-ns.com  ارائه شوند.
-نسخه اصلی و نهایی اثر می بایست شرایط زیر را دارا باشد:
در قالب JPG و با quality 10 ، CMYK ، 8 Bits/channel ، 2756 x 3937 پیکسل
و یا :
-در قالب PDF ، CMYK ، 70 x 100 سانتی متر، با رزلوشن 100 pixels/inch
-لطفا بهمراه فایل نسخه چاپ شده نفرستید. ستاد برگزاری مسابقه مسئولیت چاپ آثار برای بررسی هیئت داوران و همچنین برگزاری نمایشگاه را برعهده خواهد داشت.
-شرکت در این مسابقه رایگان است.
-شرکت کنندگان می توانند با حداکثر سه پوستر می تواند در این مسابقه شرکت نمایند.

– جهت ثبت نام و ارسال پوسترها به اینجا مراجعه کنید.
پوسترها توسط هیات 5 نفره داوران بررسی خواهند شد. علاوه بر جوایز اصلی که توسط هیات داوران اعطا می شود، جوایز ویژه دیگری توسط افراد خاص و بنیادهای مختلف ارائه خواهند شد. انتخاب نهایی داوران و نام برگزیدگان در نوامبر و دسامبر 2016 در مراسم افتتاحیه مسابقه در نووی ساد اعلام خواهد شد.

180-m-be-a-man-read


جوایز :
برنده جایزه اول مسابقه می تواند در دوره بعدی دوسالانه نمایشگاهی انفرادی از آثار خود، با 10 پوستر و موضوع دلخواه برگزار نماید. جوایز دیگر شامل جوایز نقدی، لوح تقدیر و دیپلم افتخار می باشد.
نفر اول  /  1000 یورو
نفر دوم  /  600 یورو
نفر سوم / 300 یورو
حق چاپ و نشر:
پوسترهای ارسالی باید حتما توسط خود دانشجو طراحی شده باشند. هرگونه شک و شبحه درخصوص صحت این امر موجب رد صلاحیت شرکت کننده در ورود به مسابقه شده و مسئولیت آن برعهده او خواهد بود. حق گردآوری ، نمایش و انتشار(چاپی و یا دیجیتالی)  آثار انتخاب شده برای برگزارکنندگان مسابقه محفوظ می باشد.

مهلت ارسال آثار:  28 نوامبر  2016 / 8 آذر 1395
آدرس وبسایت:
www.studentbiennial-ns.com
پست الکترونیکی:
[email protected]


image 
imageimageimage