لذت تجربه فضاهای عجیب و غریب

« دیجیتال مدیا، خلق کاراکتر، فضاهای عجیب و غریب و تنوع در کارها برایم بی اندازه مهیج، جذاب و مهم است. عمده فعالیت من تصویرسازی کتاب کودکان است؛ و معمولا بیشتر وقتم را به خلق شخصیت می پردازم. شیفته ی کشیدن پرتره ام و تکنیک کارهایم دیجیتال است و از نرم افزار فتوشاپ استفاده می کنم.

در مورد کارهای شخصی ام که سفارش دهنده در آنها دخالتی ندارد ایده اولیه همان جایی شکل می گیرد که قلم را می گذارم و قبلش چندان ذهنیتی برای اینکه چه بکشم ندارم. اکثرا می دانم تا قلم را در دست بگیرم ایده ها به سراغم می آیند. البته چندان هم ریسک نمی کنم و سعی می کنم تا حد زیادی به انتظارات سفارش دهنده نزدیک شوم زیرا در بیشتر موارد بودجه و یا سلایق سفارش دهندگان مانع ازاجرای ایده ها و سلایق خودم می شود.

بسته به میزان دقت و ظرافتی که یک پروژه دارد زمان اجرای کارهایم متغیر است. به طور مثال در کارهای شخصی ام بیشترین زمانی که صرف کرده ام سه الی چهار ساعت بوده که معمولا بیشتر صرف تغییرات مداومی بوده که در کار اعمال می کنم؛ چون هر لحظه ممکن است اتفاق جدیدی به ذهنم خطور کند؛ اما کارهای سفارشی دو الی سه برابر این زمان را می طلبند. پروژه هایی که مشاهده می کنید معمولا بین سال های 1392 تا 1396 اجرا شده است.»

غزاله بوستانی متولد 1368 مشهد و فارغ التحصیل رشته ی نقاشی در مقطع کارشناسی است. وی  حدود چهار سال است که هنرهای دیجیتال را به طور حرفه ای دنبال می کند.

 

 

 


image 
imageimageimage