لوگوی گوگل پلی استور بعد از مدت‌ها به‌روزرسانی شد

لوگوي گوگل پلي استور بعد از مدت‌ها به‌روزرساني شد. اکنون با آپديت لوگوي گوگل پلي استور شاهد حذف تصوير سبد خريد از آن هستيم. آيکون فروشگاه گوگل پلي مدت‌ها تغييري به خود نديده بود، اما امروز شاهد به روزرساني لوگوي Google Play Store هستيم.

چندي پيش شاهد آپديت لوگوي فروشگاه گوگل پلي بوديم. مدت‌هاست کاربران به سبد خريدي که در پس‌زمينه لوگوي فروشگاه گوگل پلي قرار دارد عادت کرده‌اند، اما از اين پس بايد خود را با آيکون جديد وفق دهند. از دو روز پيش آپديت جديد گوگل پلي عرضه شد و کاربران با دريافت آن، شاهد تغيير لوگوي برنامه خواهند بود. براي اولين بار يکي از رسانه‌هاي خبري به صورت اتفاقي آپديت لوگوي گوگل پلي استور را متوجه شد.

اين اتفاق زماني رخ داد که يکي از فعالان آن، بعد از به روزرساني اپليکيشن تلگرام و نمايش پيام موفقيت‌آميز بودن عمليات در پنل اعلانات، تغيير لوگوي فروشگاه گوگل پلي را احساس کرد. اکنون خبري از کيف خريد در لوگو نبوده و تنها يک مثلث باقي مانده است. آيکون کيف خريد تاکنون از لوگوي گوگل پلي استور نصب شده در دو گوشي موبايل گوگل پيکسل و گوگل پيکسل ايکس ال حذف شده است و به زودي شاهد به روزرساني آن در تمامي دستگاه‌هاي اندرويدي خواهيم بود.

 

منبع


image 
imageimageimage