مجسمه‌های تصویرسازی

« حدود سه سال پیش افکاری در ذهنم شکل گرفت که به چه صورتی می توانم تصویرگری هایم را ارئه دهم که حتما داخل کتاب نباشد و به عنوان یک وسیله تزیینی هم بشود از آن استفاده کرد.
همیشه علاقمند به مجسمه سازی بودم. بعد از تجربه کردن متریال های مختلف با پاپیه ماشه ارتباط بهتری برقرار کردم. اوایل تمرکزم را بر ساختن نقوش ایرانی گذاشتم و اول مجسمه‌ها را می‌ساختم و بعد از ساخت آنها با توجه به فرم هر مجسمه، تصویرگری هایم را بر روی آنها ارائه می دادم.
بعد از گذاشتن مجسمه‌های ساخته شده در اکسپوهای مختلف و اقبال عموم که باعث به فروش رفتنشان در دو روز اول شد تصمیمم جدی تر شد و تصمیم گرفتم کاراکترهای خودم را تبدیل به مجسمه کنم.
برای ساخت مجسمه‌ها ابتدا با مفتول کاراکترهایم را در می‌آورم و بعد از اینکه مقداری حجیمش می کنم طی چندین مرحله خمیر گزاری را انجام می‌‎دهم.
در مرحله تصویرگری کردن، تصویرگری تخیلی و استفاده از رنگ های شاد و استفاده از عناصری قابل لمس توسط عموم مردم برایم در اولویت قرار دارند.»

الهه سادات میر باباییان کارشناس ارشد تصویرسازی از دانشگاه شاهد است. همکاری با مجلات و انتشارات مختلف در زمینه تصویرگری، برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی و تدریس بیش از 8 سال در دانشکده های مختلف، بخشی از رزومه کاری اوست.




image 
imageimageimage