مجموعه تصویرسازی و آیکون دیزاین برای دانشگاه بین‌المللی IE در اسپانیا

دو تصویرگر اسپانیایی به نام پابلو کابرا رودریگز (Pablo Cabrera Rodríguez)  و بورجا آکوستا دی ویزکاینو (Borja Acosta de Vizcaíno) که در استودیویی به نام Badv Studio در زمینه کارگردانی هنری، تصویرگری و دیزاین فعالیت دارند با همکاری استودیو Banana مجموعه آیکون و تصویرسازی هایی برای دانشگاه بین المللی IE در اسپانیا طراحی کردند. توضیحات این دو هنرمند و تصاویر مربوط به آن را با هم می خوانیم و می بینیم:

« در سال 2016 و 2017 ما مدت زیادی را با استودیو Banana روی پروژه برندینگ دانشگاه IE اسپانیا در زمینه تصویرگری همکاری کردیم. آنها می خواستند که تصاویر، مدرن، مینیمال و خوانا، هندسی و کمی تم تکنولوژی در آن رعایت شود.

قرار بود از این مجموعه آیکون ها و تصویرسازی در کتاب راهنما و قسمت های مختلف دانشگاه برای راهنمایی دانشجویان جدید استفاده شود. پس بیشترین تمرکز ما روی خوانا بودن تصاویر بود تا منظور را کاملا واضح و سریع برساند. همچنین کتابچه های راهنما و توضیحات رشته های مختلف از همین ویژگی ها باید تبعیت می کرد تا راهی باشد برای ارتباط و درک بهتر تمامی دانشجویان. در کل تجربه خیلی خوبی با استودیو Banana و دانشگاه IE بود که از نتیجه آن راضی هستیم.»

منبع


image 
imageimageimage