مسابقه بین‌المللی تایپوگرافی مجله هنرهای ارتباطات 2017

فراخوان هفتمین رقابت سالانه‌ی تایپوگرافی 2017 توسط مجله‌ی هنرهای ارتباطی منتشر شد. این مسابقه، رقابتِ بهترین بکارگیریِ تایپوگرافی ها به عنوان عنصر بصری اصلی در طراحی و تبلیغ، خوشنویسی و دستنوشته هاست. آثار می توانند از هر کشوری شرکت کنند، ولی نیاز به ترجمه ی انگلیسی برای اعضای هیئت داوری مورد نیاز است

شرایط مسابقه:

در این مسابقه 16 طبقه بندی وجود دارد و آثار را می توان در فرمت های زیر ارائه کرد:
آثار چاپی
آثار دیجیتال
آثار پویا (متحرک)
هزینه های ارسال آثار، با توجه به طبقه بندی‌های مسابقه، در زیر فهرست شده‌اند:
تبلیغات: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
بروشور: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
پوستر: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
افمرا: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
بسته بندی: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
کتاب: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
نشریه های دوره ای: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
رسانه دیجیتال: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
محیط زیستی: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
هویت بصری: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
موشن: اثر تکی 90$/ مجموعه 180$
طراحی لوگو: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
خوش نویسی/دست نوشته: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
متفرقه: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
منتشر نشده: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
آثار دانشجویی: اثر چاپی تکی 20$/ مجموعه چاپی 40$/ اثر ویدیویی تکی 45$/ ویدیو 90$
لطفا توجه داشته باشید که، آثار ارائه شده پس از 2 سپتامبر 2016 (12 شهریور 1395) نیاز به 10 دلار آمریکا (به عنوان نرخ تاخیر به ازای هر اثر) دارند و هیچ اثری را نمی توان پس از 16 سپتامبر 2016 ثبت کرد.
با ساختن اکانت در این آدرس و پر کردن فرم مربوطه می توانید آثارتان را ارسال کنید :
http://www.graphiccompetitions.com/jump.php?contest=communication-arts-2017-typography-competition
پروژه‌هایی که از سپتامبر 2015 تا سپتامبر 2016 منتشر یا تولید شده اند، اجازه ی شرکت در رقابت را دارند.
آثار منتخب که توسط یک هیئت داوری از متخصصین پیشرو طراحی انتخاب می شوند، در سراسر جهان در سالانه ی تایپوگرافی هنرهای ارتباطی به شکل چاپی و روی آی پد و در سایت commarts.com توزیع می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به اینجا مراجعه کنید.