فراخوان هفتمین رقابت سالانهی تایپوگرافی 2017 توسط مجلهی هنرهای ارتباطی منتشر شد. این مسابقه، رقابتِ بهترین بکارگیریِ تایپوگرافی ها به عنوان عنصر بصری اصلی در طراحی و تبلیغ، خوشنویسی و دستنوشته هاست. آثار می توانند از هر کشوری شرکت کنند، ولی نیاز به ترجمه ی انگلیسی برای اعضای هیئت داوری مورد نیاز است
شرایط مسابقه:
در این مسابقه 16 طبقه بندی وجود دارد و آثار را می توان در فرمت های زیر ارائه کرد:
آثار چاپی
آثار دیجیتال
آثار پویا (متحرک)
هزینه های ارسال آثار، با توجه به طبقه بندیهای مسابقه، در زیر فهرست شدهاند:
تبلیغات: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
بروشور: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
پوستر: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
افمرا: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
بسته بندی: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
کتاب: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
نشریه های دوره ای: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
رسانه دیجیتال: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
محیط زیستی: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
هویت بصری: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
موشن: اثر تکی 90$/ مجموعه 180$
طراحی لوگو: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
خوش نویسی/دست نوشته: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
متفرقه: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
منتشر نشده: اثر تکی 40$/ مجموعه 80$
آثار دانشجویی: اثر چاپی تکی 20$/ مجموعه چاپی 40$/ اثر ویدیویی تکی 45$/ ویدیو 90$
لطفا توجه داشته باشید که، آثار ارائه شده پس از 2 سپتامبر 2016 (12 شهریور 1395) نیاز به 10 دلار آمریکا (به عنوان نرخ تاخیر به ازای هر اثر) دارند و هیچ اثری را نمی توان پس از 16 سپتامبر 2016 ثبت کرد.
با ساختن اکانت در این آدرس و پر کردن فرم مربوطه می توانید آثارتان را ارسال کنید :
http://www.graphiccompetitions.com/jump.php?contest=communication-arts-2017-typography-competition
پروژههایی که از سپتامبر 2015 تا سپتامبر 2016 منتشر یا تولید شده اند، اجازه ی شرکت در رقابت را دارند.
آثار منتخب که توسط یک هیئت داوری از متخصصین پیشرو طراحی انتخاب می شوند، در سراسر جهان در سالانه ی تایپوگرافی هنرهای ارتباطی به شکل چاپی و روی آی پد و در سایت commarts.com توزیع می شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به اینجا مراجعه کنید.