مسابقه بین‌المللی طراحی بسته بندی جوان 2016

مسابقه بین‌المللی طراحی بسته بندی موسوم به بسته بندی جوان 2016 با موضوع: “بسته بندی نامحدود!” آغاز به ثبت نام کرده است و دانشجویان و طراحان جوان زیر 30 سال را به شرکت در این مسابقه فراخوانده است. برگزار کنندگان به دنبال بسته‌های تخیلی، چند منظوره و دقیقی هستند که بتوانند آن‌ها را برای چندین منظور استفاده کرد. چالش این مسابقه در آن است که باید بسته های ابتکاری ایجاد کرد و نشان داد که چگونه می توان راهی یافت تا پاکت ها را در نهایت به سطل زباله نینداخت. به بیانی دیگر شرکت کنندگان باید به بسته بندی هایی بیندیشند که پس از استفاده شکوفا می شوند، تبدیل به یک مداد خاص می شوند و یا بعد از باز شدن، بخشی از محصول خواهند شد.

به برندگان این رقابت مبلغ 70000CZK معادل 2780$ دلار آمریکا اهدا خواهد شد و همچنین جایزه کارآموزی بمدت سه هفته به یکی از برندگان تعقلق خواهد گرفت.به بقیه برندگان نیز از جوایزی توسط شرکای برگزاری اهدا خواهد شد. امسال جایزه ویژه این رقابت از طرف موسسه CZECHDESIGN  می‌باشد.

بسته بندی جوان به دو دسته رقابتی زیر تقسیم می شود:
1. دانشجویان دانشگاه و طراحان جوان حداکثر 30 سال
2. هنرجویان  هنرستان
مواد استفاده شده برای کار ارائه شده به مسابقه باید از موادی باشد که بتواند از نظر پلی گرافی توسعه یابند و عمدتا از طیف وسیعی از مقوا و بوردهای صاف تهیه شده باشد.  توصیه می شود برای اطلاعات دقیق تر از جنس متریال‌ها به اینجا مراجعه کنید.

آخرین مهلت ارسال آثار: 25 مارس 2016/ 6 فروردین 95
مسابقه بسته‌بندی جوان از سال 1996 بطور سالیانه در جمهوری چک در حال برگزاری است و امسال  در بیست و یکمین سال تولد خود قرار دارد. این مسابقه از سال 2009 به بعد توسط موسسه CZECHDESIGN.CZ برگزار می‌شود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در این مسابقه به این لینک مراجعه کنید.
برای ثبت نام در این رقابت از این لینک استفاده کنید.
آثار برگزیده دوره های قبل:

برگزید ‌گان ۲۰۱۵

بسته بندی-فراخوان (5) بسته بندی-فراخوان بسته بندی-فراخوان (2) بسته بندی-فراخوان (4) بسته بندی-فراخوان (6) بسته بندی-فراخوان (1) بسته بندی-فراخوان (8) بسته بندی-فراخوان (7) بسته بندی-فراخوان (3)برگزیدگان سال ۲۰۱۴

فراخوان- بسته بندی (5) فراخوان- بسته بندی (4) فراخوان- بسته بندی (3) فراخوان- بسته بندی (2) فراخوان- بسته بندی (1) فراخوان- بسته بندی فراخوان- بسته بندی (8) فراخوان- بسته بندی (7) فراخوان- بسته بندی (6)

برگزیدگان سال ۲۰۱۳

فراخوان- بسته بندی-روزرنگ  فراخوان- بسته بندی-روزرنگ (8)  فراخوان- بسته بندی-روزرنگ (5)  فراخوان- بسته بندی-روزرنگ (6)  فراخوان- بسته بندی-روزرنگ (7)  فراخوان- بسته بندی-روزرنگ (3)  فراخوان- بسته بندی-روزرنگ (4)  فراخوان- بسته بندی-روزرنگ (1)  فراخوان- بسته بندی-روزرنگ (2)