مسابقه بین‌المللی طراحی بسته بندی جوان 2017

مسابقه بین‌المللی طراحی بسته بندی  جوان 2017 با موضوع: “ باز کن و بازی کن ” فراخوان خود را منتشر کرده است. این مسابقه توسط سازمان  CzechDesign.cz برگزار می شود و دانشجویان و طراحان جوان زیر ۳۰ سال می‌توانند با ارائه ایده های و طرح‌های خلاقانه خود در این مسابقه شرکت نمایند. برگزار کنندگان به دنبال بسته‌های تخیلی، چند منظوره و دقیقی هستند که بتوانند آن‌ها را برای چندین منظور استفاده کرد. چالش این مسابقه در آن است که باید بسته های ابتکاری ایجاد کرد و نشان داد که چگونه می توان راهی یافت تا پاکت ها را در نهایت به سطل زباله نینداخت. به بیانی دیگر شرکت کنندگان باید به بسته بندی هایی بیندیشند که پس از استفاده شکوفا شوند.

تم مسابقه 2017: باز کن و بازی کن (Open & Play)

طراحی یک بسته بندی که شما را تشویق به بازی کردن با آن می‌کند. ما از دانشجویان و طراحان جوان دعوت می‌کنیم تا از تکنولوژی‌های جدید استفاده کنند. بسته بندی محصول مورد نظر همراه با روشی سرگرم کننده و طراحی بسته بندی برای اسباب بازی بچه ها به گونه ای باشد که آن ها سورپرایز شوند و راغب به بازی با آن هم نیز شوند.

هزینه ورود: شرکت در این مسابقه رایگان است.
جوایز:
• دانشجویان دانشگاه و طراحان جوان زیر 30 سال
جایزه 1: 1100 یورو
جایزه 2: 370 یورو
جایزه 3: 250 یورو
• دانش آموزان دبیرستانی
جایزه 1: 800 یورو
جایزه 2: 180 یورو
جایزه 3: 110 یورو

آخرین مهلت مسابقه:  25 مارس 2017  / شنبه 5 فروردين 1396

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به اینجا مراجعه کنید.

برندگان دوره قبل :

bastebandi-package-7

bastebandi-package-6 bastebandi-package-5 bastebandi-package-4 bastebandi-package-3 bastebandi-package-2 bastebandi-package-1 bastebandi-package

 


image 
imageimageimage