مسابقه بین المللی پوستر هفته آگاهی کمپوست 2017

شورای کمپوست ایالات متحده طی فراخوانی از هنرمندان سراسر جهان  دعوت کرده است تا در مسابقه بین‌المللی پوستر هفته آگاهی کمپوست 2017 شرکت کنند.
کمپوست ماده‌ای است مفید و مغذی که از بازیافت زباله‌های تر و مواد آلی تولید می‌شود و برای ایجاد و اصلاح خاک بسیار ارزشمند است. هنگامی که این ماده به خاک اضافه می‌‌شود مواد مغذی ضروری را برای گیاهان  فراهم می‌کند. همچنین این ماده برای محافظت از خاک در برابر فرسایش و افزایش سلامت خاک بدون استفاده از مواد شیمیایی مفید است و آلودگی آب را نیز کاهش می‌دهد.
از شرکت کنندگان در این مسابقه درخواست شده است تا پوستری طراحی کنند که منعکس کننده این شعار باشد: کمپوست؛ خاک سالم و غذای سالم

این کود که از پسماندهای خانگی و خوراکی تولید می‌شود یکی از عالی‌ترین کودها برای مصارف کشاورزی به شمار می‌رود و تولیدکنندگان گل و گیاه نیز امکان بهره‌گیری از این کود را دارند. منیزیوم و فسفات موجود در این کود سبب آبرفتی شدن خاک‌های کشاورزی و جذب سریع تر مواد مغذی درون خاک می‌شود. کمپوست، خاک بسیار غنی و مورد استفاده در مکان هایی همچون باغ‌ها، محوطه سازی، باغداری، و کشاورزی است. کمپوست به عنوان یک آفت کش طبیعی برای خاک نیز می باشد. کمپوست، مکملی بسیار سودمند برای بهبودی و بهسازی و تقویت خاک است. ترکیبات تولید شده در این فرایند به آسانی برای گیاهان قابل جذب است و جایگزینی مفید برای کودهای شیمیایی در کشاورزی است.
از پوستر برنده برای تبلیغات هفته آگاهی کمپوست 2017 که از 7 تا 13 ماه می 2017 / 18اردیبهشت ۹6 الی 24 اردیبهشت ۹6 برگزار خواهد شد استفاده خواهد شد
-به برنده مسابقه، ۵۰۰ دلار آمریکا به عنوان جایزه پرداخت خواهد شد.
-شرکت در این مسابقه رایگان است و همه افراد می توانند در این مسابقه شرکت کنند.
-آخرین مهلت ارسال : 14نوامبر  ۲۰۱۶/ ۲۴ آبان  1395
-جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک کنید.


image 
imageimageimage