موجودات خیالی سرزمین‌های آلپ

‏Tim Bradford هنرمند تصویرگر اهل انگلستان است که در یک فضای سرسبز و طبیعی در ناتینگهام Nottingham زندگی می‌کند. محل زندگی و کارش تنها نیم مایل تا مرکز شهر فاصله دارد. وی یک تصویرگر مستقل و آزاد است و همیشه از چشم‌اندازهای ارتفاعات آلپ گرفته تا حیوانات و طبیعت، برای کارهایش الهام می‌گیرد و از کشیدن تصویر مردم با تمامی اندازه‌ها، شکل‌ها و ملیت‌ها لذت می‌برد. Tim، مدرک کارشناسی نقاشی خود را در دانشگاه Lincoln و مدرک کارشناسی ارشد نقاشی و پویا نمائی(انیمیشن) را در دانشگاه Kingston لندن کسب کرده است. شیوه کار او همیشه با یک طرح مدادی آغاز می‌شود که بعداً بصورت دیجیتالی و با استفاده از Photoshop و Illustrator رنگ‌آمیزی می‌شود.  برای افزودن احساسات فیزیکی بیشتر، تیم بطور گسترده‌ای در حال معرفی عناصری است که با دست کشیده می‌شوند. تیم همچنین با مشتریان مختلفی چون کمپانی Fanta، دانشگاه آکسفورد و کمبریج، نیوِآ Nivea و… همکاری کرده است.
اغلب آثار تیم، استعاره‌هایی دارند عجیب، با مزه و دارای شخصیت (کاراکتر) و کار او اغلب آمیخته با صفحه‌آرائی سنتی همراه با اندکی تحرک است. زندگی، انرژی، دلربائی و ذکاوت، چیزهائی هستند که او در تلاش است تا در طراحی‌هایش آنان را خلق کند و او دوستدار یافتن راه‌حل‌های بصری است که به آسانی به چشم می‌آیند و شما را مشتاق تماشا نگه می‌دارند. با ما همراه باشید تا در ادامه به تماشای آثار تیم برادفورد بنشینیم:

Tim Bradford-roozrang (4)  Tim Bradford-roozrang  Tim Bradford-roozrang (2)  Tim Bradford-roozrang (7)  Tim Bradford-roozrang (17)  Tim Bradford-roozrang (1)  Tim Bradford-roozrang (8)  Tim Bradford-roozrang (3)  Tim Bradford-roozrang (9) Tim Bradford-roozrang (10)  Tim Bradford-roozrang (6)  Tim Bradford-roozrang (13)  Tim Bradford-roozrang (11)   Tim Bradford-roozrang (12)  Tim Bradford-roozrang (14)  Tim Bradford-roozrang (5)  Tim Bradford-roozrang (16)  Tim Bradford-roozrang (15)
منبع


image 
imageimageimage