نرم افزار ادوبی Illustrator برای آیپد به زودی عرضه خواهد شد

نرم افزار ادوبی Illustrator برای آیپد ماه دیگر منتشر خواهد شد و کاربرانی که از آیپد برای انجام کارهای طراحی خود استفاده می‌کنند دسترسی به این برنامه را از طریق iPad خود تجربه خواهند کرد.
طی سال‌های اخیر، کمپانی Adobe سعی کرده است تا چندین برنامه ادیت پیشرفته خود را برای محصولات iPad کمپانی اپل عرضه کند. نکته‌ای که این برنامه‌ها را برای آیپد جذاب می‌کند این است که بسیاری از عملکردهای نرم افزارهای ادوبی برای آیپد از صفر تا صد مخصوص iPad نوشته شده‌اند و این موضوع برتری خاصی نسبت به نسخه ویندوز به این برنامه‌ها داده است.

تا به الان ادوبی اقدام به انتشار دو برنامه محبوب فوتوشاپ و لایت روم را برای آیپد کرده است اما برای کسانی که علاقه به دنیای طراحی و ساخت اشکال جدید به خصوص تصاویر زمینه زیبا دارند، نرم افزار ادوبی Illustrator برای آیپد می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای آن‌ها باشد. این برنامه به گفته کمپانی Adobe ماه اکتبر با بهینه سازی‌های انجام شده برای قلم اپل عرضه خواهد شد.
به گفته ادوبی بهینه سازی‌های انجام شده روی قلم اپل زیاد بوده است و به کاربرانی که قصد استفاده از این نرم افزار را دارند این اجازه را خواهد داد تا بتوانند اشکال هندسی و افکت‌های مخصوص به خود را به راحتی پیاده سازی کنند. درست است که نرم افزارهای گرافیکی زیادی برای آیپد وجود دارد ولی برای آن دسته از افراد که نرم افزار اختصاصی خود را Illustrator در نظر گرفته‌اند، ماه اکتبر ماه طلایی آن‌ها خواهد بود. عملکردهای زیادی با آمدن این برنامه به آیپد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

امکان جابجایی سریع بین کامپیوتر و آیپد و داشتن همان المان‌های استفاده شده در کامپیوتر بر روی آیپد خود می‌تواند باعث شود تا کارهای یک طراح گرافیکی بسیار سریع‌تر از قبل شود. این برنامه رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اما برای استفاده از آن باید اشتراک Creative Cloud ادوبی را خریداری کنید.