نسخه جدیدی از نرم افزار Corel Painter عرضه شد

نسخه جدیدی از نرم افزار Corel Painter عرضه شد که مجموعه ای فوق العاده و جدید از ابزار نقاشی به نام Thick Paint در آن تعبیه شده است تا به لیست قلموهای شگفت انگیز قبل خود اضافه شود.

در اینجا، خلاصه ای از آخرین بخش های جدید یکی از بهترین ابزارهای موجود برای نقاشی دیجیتال را مرور می کنیم:

قطرات بزرگ رنگ

Thick Paint، ویژگی جدید و اصلی Painter 2018 می باشد. این ابزار همانطور که نامش گویای موضوع می باشد، به شما اجازه می دهد تا با رنگ مایه و مقداری که همانند رنگ سنتی عمل می کند نقاشی کنید. شما می توانید با استفاده از قلم خود، رنگ را بسابید، حرکت دهید، پاک کنید و بسازید و حتی عمقی حقیقی در هر حرکت ایجاد کنید درست مانند بوم نقاشی در واقعیت.

بافت های عمیق

ترکیب قلموهای نقاشی به شما اجازه می دهد تا بافت را مستقیما به نقاشی اضافه کنید و می توان آن را با دامنه ای از بازار تبدیل کننده، دستخوش تغییر کرد.

رنگی حقیقی تر

یکی از مشکلاتی که نقاشی دیجیتالی با آن رو به روست، تلاش برای تولید حرکت قلمویی است که به نظر کاملا واقعی آید. تنظیمات زیادی در این برنامه برای کمک به این چالش وجود دارد.

 

فوت و فن باظرافت

تکنولوژی های چکه و مایع، بهبود یافته اند و حالا بر لایه های خالی کار می کنند که در گذشته تنها قادر به کار کردن بر حداکثر پیکسل های موجود بودند. این بدین معناست که حالا شما می توانید از قلموها بر لایه ای جدا استفاده کنید تا تمام کارهای آمیختن، جمع آوری رنگ و… را تفکیک شده انجام دهید و لایه های زیرین، دست نخورده باقی بمانند.

 

نتیجه

بی هیچ شکی، Painter 2018 Corel، همچنان در کپی کردن رسانه های سنتی به شکل دیجیتالی، بهترین است. قلموهای گوناگون برای انواع تکنیک های نقاشی، بزرگترین پیشرفت در سال های اخیر بوده است و اگر واقعا می خواهید از تاثیرات این ویژگی های جدید استفاده کنید، این بهترین نسخه برای این کار است. در ویدئوی زیر می توانید معرفی این نرم افزار را تماشا کنید و برای دانلود و اطلاع از دیگر جزییات این نرم افزار می توانید به اینجا رجوع کنید و نرم افزار را 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید.

منبع