هفتمین فستیوال بین‌المللی هنر روی بیلبورد2014

جشنواره بین المللی “هنر روی بیلبوردArt Moves 2014 ، تنها جشنواره هنر بیلبورد در جهان، 30 جولای ۲۰۱14 در شهر تورن لهستان آغار خواهد شد. 
هدف اصلی از برگزاری این جشنواره و این مسابقه، ارتقاع سطح هنر مدرن برای برقرار ارتباط با عموم و تشویق هنرمندان جوان برای خلق هنری مرتبط با واقعیات است. در اینجا بیلبوردها– که نمادی از مصرف گرایی دوران مدرن هستند، تبدیل به وسیله‌ای برای سنجش، اندیشه و تأملی عمیق درباره‌ی خودمان و محیط زندگیمان شده‌اند.

از هنرمندان دعوت می‌شود بر اساس تم امسال مسابقه اثری خلق کنند: 
آزادی بیشتر یا 
آزادی کمتر؟
این شعار مسابقه را می‌توان به عنوان استعاره‌ای از تمام فرآیندهایی که در جهان امروز در حال وقوع است در نظر گرفت.آزادی یک کلمه با ارزش و بزرگ بوده و هست. در عین حال، گاهی اوقات آزادی یک کلمه متناقض است. آزادی یکی از ایده‌های بنیادین در زندگی فردی و اجتماعی هر کسی است. در تاریخ بشریت اتفاقات تراژدی و غم انگیزی به نام آزادی اتفاق افتاده است.
آزادی چیزی است که وقتی آن را داشته باشیم خیلی احساس نمی کنیم و و قتی از ما گرفته می شود وجود و لزومش را حس می‌کنیم.بنابراین آزادی چیست؟ آیا آزادی برای زندگی ضروری است؟ آیا باید نامحدود باشد یا تا حدی محدود وکنترل شده؟ آیا دیگران می توانند آزادیمان را محدود کنند؟ واقعا ما به چه چیزی احتیاج داریم؟ شما چطور؟ آزادی بیشتر یا کمتر؟

ابعاد آثار باید ۴۹۸ سانتیمتر در ۲۳۸ سانتیمتر( ۱۹۶ در ۹۳.۷ اینچ) باشد، لی‌آوت افقی، دی‌پی‌آی ۱۰۰، cmyk ،tiff باشد. برای شرکت در مسابقه، هنرمند باید یک فرم تکمیل شده به همراه یک نسخه از اثر با ابعاد ۳۰ در ۱۴.۳ سانتیمتر (۱۱.۸ در ۵.۶ اینچ) با لی‌آوت افقی، دی‌پی آی ۷۲، jpg را به آدرس زیر ایمیل کند.
[email protected]

هنرمندان به صورت فردی یا گروهی می‌توانند در مسابقه شرکت کنند. هر شعار یا عبارتی روی پوستر، باید به زبانی لهستانی یا انگلیسی باشد.

شرکت در این مسابقه مجانی است.

از همه‌ی افراد علاقه‌مند، هنرمندان و دانشجویان برای شرکت در این مسابقه دعوت به عمل می‌آید.



جوایز 
۱۰ اثر برتر که توسط هیأت دوران بین‌المللی انتخاب می‌شوند، چاپ شده و در فضای شهر تورین در لهستان در سپتامبر و اکتبر 2014 به نمایش در می‌آیند. 
طراح بهترین اثر، مبلغ PLN3000 (تقریبا برابر با 726 یورو، 984 دلار) دریافت خواهد کرد.

مهلت باقی مانده:July 30, 2014/ مرداد 93

برای دریافت مقررات و شرکت در فستیوال اینجا را کلیک کنید.

Art_Moves_billboard_1

۱  ۲  ۳  unnamed

درج فراخوان ها در این  وب سایت صرفا جهت اطلاع رسانی است و روز رنگ هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.