همه چیز از هورا شروع شد/ روند طراحی پروژه اپلیکیشن هورا

« طراحی بصری محصول در دنیای دیجیتال با توجه به امکان استفاده از چالش‌های بصری ذهنی همیشه جذاب بوده و نظر طراحان و برنامه نویسان را به خود جلب کرده است.
تیم طراحی اپلیکیشن هورا هم به صورت دقیق بر این موضوع واقف بوده تا بتواند با استفاده از طراحی بصری جذاب، نظر کاربران را جلب نماید. با توجه به اینکه کاربران هورا دارای بازه سنی گسترده‌ای هستند، در طرح‌های اولیه سعی شد رابط کاربری و تجربه کاربری (UI & UX) روان و زیبا پیاده‌سازی شود.
ایده اپلیکیشن هورا زمانی شکل گرفت که جای خالی پلتفرمی برای پر کردن وقت آزاد کاربران حس شد؛ به همین دلیل تیم طراحی اپت تصمیم گرفت محصولی با ماهیت درآمدزایی در وقت آزاد همراه با امکانات دوست‌داشتنی طراحی کند.

شخصیت هورا جوان، شاد، نوآور و مهربان است. در طراحی آیکون هورا با الهام گرفتن از این شخصیت‌ها اتود‌های زیادی با ایده‌های مختلفی طراحی شد که نهایتا به سه عنصر اصلی طراحی که مربع، مثلث و دایره بود رسید.
جوان و شاداب بودن روحیه‌ اصلی اپلیکیشن هورا است که پس از تحقیقات متعدد تیم طراحی در روانشناسی رنگ‌ها، شش رنگ هیجان‌انگیز را برای برقراری بهتر ارتباط احساسی و غریزی با کاربران انتخاب کرد.»

مدیر پروژه اَپِت: محمد اژدری؛ مدیر عملیات: سپهر چوب‌ساز؛ مدیر محصول: پدرام رستگار و کارشناس طراحی و خلاقیت: میلاد داداش‌زاده بودند.


image 
imageimageimage