هویت بصری انستیتو بهداشت و سلامت 360

پروژه امروز درباره طراحی هویت بصری مجموعه « ۳۶۰ Institute for Health & Wellness » مستقر در  ونکوور کاناداست که به سفارش Galena Pharmaceuticals Inc توسط محسن بیگ زاده در سال ۱۳۹۸ طراحی شده است.

هویت بصری انستیتو بهداشت و سلامت 360

بیگ زاده درباره روند اجرای این پروژه می‌گوید:« تکنیک این اثر، فلت دیزاین یا همان استفاده از رنگهای تخت با رویکرد آبستره و انتزاعی است و در طراحی این پروژه از نرم افزارهای Adobe Creative Suite و نرم افزار CorelDraw استفاده شده است.

برای ایجاد یکپارچگی با نشانه شرکت سفارش دهنده که در سال ۹۵ توسط تیم Radiant Creatives طراحی شده بود تصمیم به طراحی نشانه انتزاعی دیگری در قالب دایره گرفته شد و با توجه به کار این مجموعه که جوان سازی سلول‌های بدن انسان بود طراجی این اثر با الهام از سلول‌های بدن انجام شد و با استفاده از ۳ رنگ مختلف، تصویری پرهیجان و دوست داشتنی برای شخصیت برند ایجاد شد.

در جریان خلق این پروژه سعی گردید از نشانه دیگر این مجموعه پیروی شود و تصویری مدرن، انتزاعی و در قالب فرم دایره طراحی گردد.
استفاده از ۳ ترکیب رنگ متفاوت که در کنار هم، توازن مناسب و دلنشینی  ایجاد کرده است و همچنین چیدمان‌های مدرن از همنشینی نشانه و نشانه نوشته، تصویری منحصر به فرد به مخاطب ارائه کرده است و به نظرم این عناصر، پروژه مذکور را از آثار مشابه دیگر متمایز می کند.

این پروژه در مدت زمانی در حدود ۲ ماه و با همکاری حامد طالقانی انجام شد که در مرحله اول آن اقدام به طراحی نشانه و در مراحل بعدی اقدام به طراحی هویت بصری شد.»