هویت بصری باسلام

باسلام یک استارتاپ ایرانی است که فعالیت‌ش در زمینه‌ شبکه‌سازی خرید و فروش محصولات خانگی، محلی و دست‌ساز است. ویژگی منحصر به فرد این استارتاپ “جسارت” و “بدعت” در زمینه‌ خود است که این نقطه‌ طلایی برند باسلام است.

هویت بصری باسلام

باسلام از ابتدای سال نود و هشت با اتکا به گزاره‌ جسارتِ خویش شروع به طراحی برند خود کرد و در این مسیر هویت بصری، کلامی و رفتاری برند خود را به نسخه‌ای جدید ارتقا داد. در هویت بصری باسلام المان شش ضلعی ( الهام گرفته شده از کندوی زنبور عسل، نماد شبکه‌سازی و فضای اجتماعی ) به عنوان نشانه‌ اصلی در همه‌ طراحی‌ها بسط پیدا کرده است و سعی دارد تا در نگاه مخاطب ثابت شود.

در این پروژه محمدحسن بینا به عنوان مدیر و استراتژیست برند، رضا بختیاری‌فرد به عنوان طراح لوگوتایپ و تایپ‌فیس، و سید مهدی میرحیدری به عنوان مدیر طراحی گرافیک، همکاری داشته‌اند.


image 
imageimageimage