هویت بصری برای فستیوال دیزاین آمریکای جنوبی/ Latinamerican Design Festival 2015

‏LAD سازمانی است که با هدف گسترش دادن دیزاین آمریکای جنوبی در سر تا سر جهان ایجاد شده است که با برگزاری سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های تکمیلی روی اهمیت اجتماعی دیزاین تأکید می‌کند.
طراحی پوستر و برند فستیوال LAD الهام گرفته از استاندارد بین المللی ISO A که توسط همه‌ی طراحان گرافیک شناخته شده است می‌باشد. این طراحی نماینده کشورهای مختلف، فرهنگ های مختلف و ارتباط میان آن‌هاست و همچنین به بیننده حس یک نقشه جیومتریک را منتقل می‌کند.
این مفهوم از کلمه اسپانیایی “recurseo” می‌آید که معادل آن “دارای امکانات بودن” است. بر خلاف کشورهای پر درآمد اروپایی و آمریکای شمالی، مردم آمریکای جنوبی به وسیله توانایی شان در بهینه سازی شناخته می‌شوند و از نبود ثروت یک فرصت برای خلاق بودن درست می‌کنند. این مسئله خود را در ردیف‌هایی از پوسترهای چند منظوره نشان می‌دهد که به نوبه خود یک پارچگی هویت را دو چندان می‌کند و تأثیر مشخص این برنامه و روش‌های تولید را نشان می دهد.


این پروژه توسط استودیو “IS Creative Studio” که در سال 2010 در مادرید توسط ریچارد متزا Richars Meza تاسیس شده طراحی شده است. در ادامه تصاویر مربوط به این پروژه را خواهیم دید:

هویت بصری هفته دیزاین (1)
هویت بصری هفته دیزاین (1)
هویت بصری هفته دیزاین (2)
هویت بصری هفته دیزاین (3)
هویت بصری هفته دیزاین (4)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
هویت بصری هفته دیزاین (7)
هویت بصری هفته دیزاین (8)
هویت بصری هفته دیزاین (9)
هویت بصری هفته دیزاین (10)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
هویت بصری هفته دیزاین (13)
هویت بصری هفته دیزاین (14)
هویت بصری هفته دیزاین (15)
هویت بصری هفته دیزاین (16)
هویت بصری هفته دیزاین (17)
هویت بصری هفته دیزاین (18)
هویت بصری هفته دیزاین (19)
هویت بصری هفته دیزاین (20)
هویت بصری هفته دیزاین (21)
هویت بصری هفته دیزاین (22)
هویت بصری هفته دیزاین (23)
هویت بصری هفته دیزاین (24)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
هویت بصری هفته دیزاین
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

منبع


image 
imageimageimage